Hur ska jag orka???

Mer
17 år 8 månader sedan #46290 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Hur ska jag orka???
Flyttar jag utanför Göteborgs stad, så får jag inte ha kvar min läkare som jag tycker är bra. Dessutom skulle jag antagligen bli rätt isolerad om jag skulle flytta från Göteborg, men snart har jag kanske inget val. Det är dock ont om bostäder även runt omkring GBG tyvärr.

Har även fått veta att min morbror skall operars för en tumör nu i veckan och det finns en klar risk att han inte klarar operationen tyvärr.
Mer
17 år 8 månader sedan #46292 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet Hur ska jag orka???
Hej Abzu, jag har tyvärr ingen lösning på ditt problem, bor i sthlm och vet därför hur svårt det kan vara att hitta en bostad. Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och håller tummarna för att du ska hitta någonstans att bo och att allt ska gå bra med din morbror.
kram Amanda
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 8 månader sedan #46293 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur ska jag orka???
Nissegossen,

Jag tyckte ändå det var en stor åldersskillnad mellan dig och Abzu! Du vill henne väl, men det är inte säkert hon förstår det! Du vet mäns önskan?

Och dina kontakter ska du absolut vårda, det gäller även ditt anseende, att du ska kunna lita på att Abzu lägger sina kort väl!

Men Abzu är helt klart funktionshindrad, att skjuta upp sökandet och invänta varje beslut är typiskt för oss! Du vet vid det här laget, att jag är ovanligt försiktig med dig!

Jag vet att du brusar upp lättvindligt, men Abzu måste förstå att du menar bara väl, och vill vara kompis med alla! Okey?

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 8 månader sedan #46301 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur ska jag orka???
Helt OK Jocke! Abzu har träffat mig en gång, det avskräckte henne väl.

Jag har gjort många försök det vet du, men om hon inte vill ha min hjälp kan jag inget göra.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum