Skäms du över din bostad?

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1106160 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Skäms du över din bostad?
Jag är nöjd med min etta, men jag borde dammsuga, damma oftare. Brukar får städa upp lite när jag ska ha gäster. Vi har en väldigt bra hyresvärd.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 5 månader sedan by Zoidar.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1106191 av Nissegossen
Rickard
Geta skrev: Min vaktmästare rekommenderade att jag skulle hälla salt i avloppet.

Jag hällde allt möjligt i vasken, frätande natriumhydroxid (propplösare), men inget hjälpte. Skruvade isär rören men stoppet satt längre ner än vad jag kom åt. Så kom vaktmästaren o försökte med sådana här sugkoppar, men det gick inte heller, så de fick komma o spola dagen efter.

Talar du om för en rörläggare att du häller kaustisk soda i avloppet för att göra rent, vägrar han göra jobbet. Det fräter upp händerna. Allt som inte går bort med en vaskrensare bör spolas av en slamsugningsbil med högtrycksslang

Clas Ohlsson har en vaskrensare för en billig penning
www.clasohlson.com/se/Vaskrensare-med-tr%C3%A4skaft/34-1911

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1106192 av Richard
Svar från Richard i ämnet Skäms du över din bostad?
Nisse;

Jo, jag har också hört det. Jag hällde i det, o det hjälpte inte. Sen spolade jag rent så gott det gick o började själv moka med rören som jag kom åt. Men kände att det fortfarande var halt (kaustiksoda känns halt), sköljde av det direkt o rengjorde allt så inte katterna skulle komma i kontakt med det.
Mer
5 år 5 månader sedan #1106229 av björk
Svar från björk i ämnet Skäms du över din bostad?
När jag hade Theodora i min lägenhet fick Mackan ett styng av avsmak och lät också redovisas. Med att högljutt gäcka sitt misstycke. Nu är han lika god kålsupare själv då han ärvde mitt boendestöd. Det var en engångsföreteelse jag vet inte hur många gånger hen har boendestöd.

Tyckte det var fräckt gjort typ som prompt tripping utan anledning..

Nu är hen ett vårdpacket kunde han bara ytra sina inre hemligheter hade saken varit löst. Det är samma. Med bror.

Man lever i misär i år efter år pg.a en inställd event. Så borde det inte vara.
Mer
5 år 5 månader sedan #1106319 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skäms du över din bostad?
Vad är det för inställd event, björk?
Mer
5 år 5 månader sedan #1106327 av björk
Svar från björk i ämnet Skäms du över din bostad?

Admin1 skrev: Vad är det för inställd event, björk?



Så vitt jag vet bl.a hans mamma
hade varit med om en våldtäkt.
Han skröt för hans föräldrar floran av
hans porr. Sen frågade han kan jag gå in på toa och förlösa mig.

Det är lite intrikat å komplext.

Hans föräldrar infiltrera lägenheten genom att knlla. Så på de grunderna ärvde han den.

När de hade sex så frågade han om han fick se på... Jag har inramat kollage där han "runkar"...

Men han hade otukt i familjen det är kärnan konsekvensen. Han gör bara onytta och ställer till otyg så länge den ekvationen inte är löst.....


Ang min bror vi har alltid idkat koncept det är inte den du är utan den du känner med präktiga människor och pompa och ståt hur i helvete hade det sett ut med en våldtäkt ang min bror...

Läs mellan raderna allt är så pinsamt att man slår på autopiloten.

Sen är det ett mysterie hur folk kan aktivt vara kommunister. När man doppat ansiktet så i purjolök & potatis soppan.. Att stödja ngt så andefattig..

Hade man handgripligen kunnat röra med händerna i all denna tång istället för en neslig autopilot hade de gagnat andra inte Ted Gärdestad här i alla fall