Bil-psykos!

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1113012 av Utomjordingen
Bil-psykos!

Jag var 17-18 år gammal när jag hade manipulerat mitt pass så jag såg äldre ut än vad jag var.

Saken är den eftersom jag var 18 år istället för 17 år gammal så kunde jag komma in på en pub och köpa drinkar och sånt. Saken är den att jag hade stark självfötroende - kunde manipulera alla.

Hursomhelst, jag var 17 år gammal och var full - gick till en pub och blev ännu fullare.

Sen fick jag en idiotdrag under fyllan att jag skulle sno bilen utanför puben. Vilket jag gjorde och körde bilen på baksidan av puben för att köra bilen senare framöver.

Hursomehelst, ägaren fick tillbaka sin bil för de hittade bilen för jag hade bara lämnat bilen - så allt slutade lyckligt!

Hursomhelst, jag vet inte riktigt vem jag var när jag var i tonåren?
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113021 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Bil-psykos!
Det låter som du var på väg att bli kriminell. Tur att det ordnade upp sig.
Jag har några liknande erfarenheter från min ungdom också...

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1113024 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Bil-psykos!
Ja, jag var på väg att bli kriminell - helt sant! Glad på ett sätt jag fick behandling 1 år senare. De sa på den tiden att jag var för farlig för mig själv och andra. Blev mycket mjukare efter 2 års-behandling och såg bättre efteråt alla mina fel jag hade under min uppväxt. Försökte rätta upp mitt liv efter behandlingen - det gick bra till en viss del i början men senare blev det ännu bättre.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113029 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bil-psykos!
Problemet var väl att du kom i dåligt sällskap och blev misshandlad och fick livslång tinnitus.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1113072 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Bil-psykos!
Ja, så sant Geta - när jag blev misshandlad när jag var 17 år gammal så blev jag ond. Jag fick ett år senare behandling så jag blev mer god än ond. På den vägen sitter jag här där jag sitter... .

Kriminalare GW Persson ska hålla käft! Skulle man sätta GW i en annan parallell värld där han är utsatt för trafikolycka och mista sin mjälte när han är 5 år gammal och bli misshandlad utav nån styvpappa nästan till döden under sin uppväxt så skulle han inte överlevt.

Förresten, GW Persson har knarkat någon gång under sitt liv för det ingick i hans utbildning för att förstå knarkare. Det har ju skadat honom - så på ett sätt har han varit hög i hela sitt liv. Jag själv har aldrig knarkat!
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113075 av memphis
Svar från memphis i ämnet Bil-psykos!
Jag har sett GW i verkligheten! Han satt utanför sin bostad, där han har 2 lägenheter. Förmodligen för att kunna supa i den ena.