Bil-psykos!

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1113122 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Bil-psykos!
Ja, jag såg det för du hade fotat GW och lagt ut bilderna på Viska - kul! :D

Utomjordingen skrev: Förresten, GW Persson har knarkat någon gång under sitt liv för det ingick i hans utbildning för att förstå knarkare.


Om vi vänder på perspektivet så kan GW aldrig förstå mig för jag har aldrig knarkat! :D
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113201 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Bil-psykos!
Var bilnyckeln i bilen eller hur kom du in i den?
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1113206 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Bil-psykos!

Admin1
Var bilnyckeln i bilen eller hur kom du in i den?


Jo, så var det! Som sagt, det slutade lyckligt för ägaren fick snabbt tillbaka bilen men så ångrar jag förstås - mått dåligt när jag tänkt på det fast det är över 30 år sedan. Jag var ung och dum + rejält full! Ja, ja jag blev i alla fall inte kriminell och finns inte med i brottsregistret.

Jag var illa ute när jag var 16-17 år gammal så jag är glad att jag fick behandling 1 år senare. Notera att det var på grund av mina psykiska symptom som jag blev inlagd till hispan och inte på grund av brott.

När jag blev misshandlad när jag var 17 år gammal så blev jag ond. Jag skulle aldrig ha gått på den där festen för festen var en stor bov i dramat att jag blev psykisk sjuk senare i livet. Skriket inne i mitt huvud fick jag då och består av än idag. Skriket inne i mitt huvud gjorde att jag gick djupt in i mig själv och då var det som om jag öppnade en port till andevärlden och även fick psykiska symptom i samma veva som också består av än idag.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113241 av wasp
Svar från wasp i ämnet Bil-psykos!
Du verkar vara en bra kille, som höll på att hamna snett!
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1113245 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Bil-psykos!
Jo, jag är rätt ok så men önska att psykiatrin hade fångat mig ännu tidigare i min barndom så hade det inte behövt gå så långt. Distriktsköterskan sa det och psykiatrikern sa att jag har aldrig varit frisk och kan aldrig bli frisk. Jag är lite ledsen idag på grund av dåliga rykten om mig från barndomen. Rykten om att jag är psykisk sjuk och har varit på hispan. Är det inte människorna runtomkring mig som pratar ner mig (främst i min släkt) så är det rösterna/demonerna.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113379 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Bil-psykos!
Jag tror du har lyckats ganska bra. BUP var nog inte så känd, när du var barn. Idag får många kontakt med BUP, men en del är besvikna på BUP för att de inte får några mediciner. En del på BUP tycker inte att de fått någon egentlig hjälp.