Blir det en lugn nyårsafton eller fylla?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 4 månader sedan #1117473 av Jocke
Kan du leva med den vetskapen att du har fått paret att vräkas från sin lägenhet? Kronofogden innebär att man inte får kredit på någonting, då är det i princip kört för denne person? Men dem mobbade ju dig, hur skulle tingsrätten se på det?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 4 månader sedan #1117474 av Amandara
Sova som en björn i ide vid 18 snåret....som de typ senaste 20 åren. Nej 2000 firade jag...och för 3 år sen....annars inget. Inget för mig. Skulle ha blykeps av trötthet flera dagar framåt.
Mer
5 år 4 månader sedan #1117485 av Geta
Brukar aldrig fira nyår.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1117493 av Nissegossen

Admin1
Förr Nissegossen hade du ofta vaknätter på Viska. Förr var det ofta folk här på natten också.

Ja, jag hade ofta vaknätter bara för tidigare var jag ren från sömntabletter och då fanns ett reellt behov av någon som höll ett öga på viska. Tror någon gång att jag ringde Isa-Alise som i sin tur kontaktade dig Admin och hon kom in på sjukhus tack vare det. Det var i behovet påkallat. Vet inte ens idag vad hon hette på viska. Jag är inte rädd för agera, när det gäller liv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1117495 av memphis
Blir lugn nyårsafton för mig. Kanske köper lite dricka om systembolaget har öppet på måndag, men klarar mig bra utan, köper läsk i så fall.
Mer
5 år 4 månader sedan #1117519 av Utomjordingen
Systembolaget ska vara öppet på nyårsafton: 10:00-15:00 - i alla fall här i kommunen.