Blir det en lugn nyårsafton eller fylla?

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1117923 av Pg
Tack för påminnelsen, jag har mousserande jag ska dricka ju!

Jag har slutat dricka alkohol för den krockar med min medicin så för mig blir den lugn.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1117936 av Nissegossen
Jag hittade en Norrland Guld i dag, de två Cidern är i kylen, ölen är i frysen, men dags att ta åtminstone bort från frysen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1117983 av Admin1

Recard2016 skrev: Min släkts bil gick sönder så de kommer inte och min hund skadade tassen, haltade på vägen hit, hoppas de läker.

Har du kollat hundens tass. Det finns tasskydd att köpa.
www.zoo.se/produkter/djurapotek-hemapote...n/tasskydd-skor.html
Mer
5 år 4 månader sedan #1117984 av Geta
Har plockat glasflaskor idag, för att slippa glaskrossning och för att skydda hundars trampdynor.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1117997 av Nissegossen

Recard2016 skrev: Min släkts bil gick sönder så de kommer inte och min hund skadade tassen, haltade på vägen hit, hoppas de läker.

Har du kollat hundens tass. Det finns tasskydd att köpa.
www.zoo.se/produkter/djurapotek-hemapote...n/tasskydd-skor.html


Den kommer hunden genast att bita bort. Knepet är istället att ovanpå det skydd som, det som Admin menar, offra 4 utav dina egna strumpor de är husses och det accepterar hunden, det är dina och hunden accepterar det om du säger det till hunden. Om någon betvivlar att en hund inte förstår, är det ett feltänk dessutom vet en hund inte bara uttrycken utan dessutom vet hunden exakt vad du menar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1117998 av 1Dave
Blev några bärs trots allt. Var i grannkommunen på krog vid tolvslaget.

/Dave