Vad för stilmässigt liv/personlighetstyp?

Mer
5 år 3 månader sedan #1126466 av Utomjordingen
Ja, vad anser Ni har haft för liv? Skulle Ni få Oscarstaty om man filmade hela Ert liv? :wink:

Har Ni ens tänk på att man kan tänka så?

"Stilmässigt i det stora hela i mitt liv har varit som en psykologisk thriller kombinerat med skräck och drama. Hatar drama idag efter allt jag har varit med om. Tror att alkoholen i mitt liv har förstärkt så att det har varit mer dramatiskt än vanligt. Skräcken har uppkommit av mina psykiska symptom och psykoser som gett mig vanföreställningar som kanske inte är vanföreställningar. Psykologiskt thriller har varit relaterat så att jag vart tvungen att spela psykisk frisk/stark fast jag i själva verket är allvarligt psykisk sjuk/svag - extra utsatt och sårbar.

Sen har vi lite science fiction och mysterium också som stilmässigt i mitt liv men det har med mina vanföreställningar att göra som kanske inte är vanföreställningar. Minst stilmässigt i mitt liv har väl varit action och komedi.

Hur har det varit för Er stilmässigt i Erat liv?"

"Utomjording"

300
Mer
5 år 3 månader sedan #1126467 av Geta
Jag har mest gått under radarn. Idag en liten gråhårig tant. Lever ett anonymt liv här i stan.

Min psykiatrisjuksköterska tyckte att jag skulle skriva en bok.
Mer
5 år 3 månader sedan #1126469 av Amandara
Höga berg, djupa dalar men mest någonstans däremellan...någon psykotisk sväng...vånda över att duga till....tillit och misstro.....
Skulle vilja ha mer mystik i mitt liv....Men det mystiska finns ju inte. Jag jobbar i det verkliga livet och gör vad jag kan för det som är. Ibland är det bra ibland är det dåligt. Nu har jag Loppan som en liten guldklimp i mitt liv. Jag har ju inte haft några egna barn så Loppan är min bebis. Mitt liv är på intet sätt en kul film för någon.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1126470 av Utomjordingen
Med andra ord Geta, du vill hålla en låg profil som inte vill vara i centrum.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1126471 av Geta
Diskbänksrealism blir det.
Mer
5 år 3 månader sedan #1126472 av Amandara
Det magiska uppstår människor emellan.