Vad för stilmässigt liv/personlighetstyp?

Mer
5 år 3 månader sedan #1127082 av Amandara
Mitt ex övervakade sin lägenhet för han hade massa dyra svärd där....kändes sådär att sova över där.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1127101 av Utomjordingen
Jo visst, men han hade fog för att övervaka! Det är sånt som man får leva med att alla mer eller mindre sätter värde på saker och ting som dom vill skydda. Inte konstigt med det...

Har jag lev i hela mitt liv så vill jag inte att allt förstörs över en natt... .
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1127152 av Kloppe
Jag har alltid varit en "jeans-kille". Har aldrig orkat arbeta med min yttre framtoning speciellt mycket.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1127155 av 1Dave
T-shirt eller skjorta och jeans. Med ett vilt skägg och så sparar jag ut håret nu med.
Hade mindervärdeskomplex i många år men nu förtiden är jag ganska nöjd med tillvaron. Saker o ting har blivit till det bättre

/Dave
Last edit: 5 år 3 månader sedan by 1Dave.
Mer
5 år 3 månader sedan #1127158 av harrypotter
När en polare fick sin högra fotled avskuren pga cancer. Då kunde han inte köra sina barn till Dagis längre.

Mest pga smärtan.

Hans syster gick fram och tillbaka till Dagis fem dagar i veckan. Vet ni vad hon heter? I didn't think you did.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1127530 av Utomjordingen
Bästa är väl att hålla en låg profil I Verkliga Livet om man är psykisk sjuk? Att inte sälja sin själ (lägga ut foton på sig själv) ut på Internet som många gör idag? Menar, finns alltid nån som vill kränka en... .
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.