Vad för stilmässigt liv/personlighetstyp?

Mer
5 år 3 månader sedan #1127536 av Cosmos
Har faktiskt en Oscarsstatyett. Jorå, i klassen Best body. Köpt på Universal studios i Los Angeles. Resan till USA var den bästa jag någonsin ha gjort.

Annars har mitt liv varit både drama och thriller och skräck. Även komedi faktiskt. Komedi har alltid en bit av mörker i sig; galghumor som Amandara skrev. Trots all skit så har mitt liv varit ganska innehållsrikt. Jag har skrivit en kärlekshistoria där det mesta finns med. En bok måste ha en röd tråd, därav kärlekshistorien som tar det mesta utrymmet.

Har en gammal idé om en bok som inte handlar specifikt om mitt eget liv utan det är fiction. Fast det är klart, alla mina egna erfarenheter går att spåra. Det handlar om en man, så bara detta faktum är en utmaning.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129646 av Utomjordingen
Hm... jag brukar filma och fota med mina spionprylar, digitalkameror, actionkamera, polaroidkameror då och då för att bevara mina minnen. Så kom jag tänka på att min kvinna har sagt att när hon en dag ska gå i pension så vill hon börja filma och sånt som hobby. Då kom jag tänka på att jag själv kunde ha det som hobby i samma veva och sen kunde göra en egen liten film.

Jag har hållit på med en hel del Adobes produkter en gång i tiden tillexmepel, Adobe After Effects. Med Adobe After Effects så kan man manipulera själva greenscreen och ha annan bakgrund och sånt. Sånt tilltalar inte min kvinna alls eftersom hon inte är så haj på sånt men som jag själv kan tänka mig.

Så till saken är den att det enda jag behöver fram till dess är att komma på en egen story och egen film musik.

"Stilmässigt i det stora hela i mitt liv har varit som en psykologisk thriller kombinerat med skräck och drama. Hatar drama idag efter allt jag har varit med om. Tror att alkoholen i mitt liv har förstärkt så att det har varit mer dramatiskt än vanligt. Skräcken har uppkommit av mina psykiska symptom och psykoser som gett mig vanföreställningar som kanske inte är vanföreställningar. Psykologiskt thriller har varit relaterat så att jag vart tvungen att spela psykisk frisk/stark fast jag i själva verket är allvarligt psykisk sjuk/svag - extra utsatt och sårbar.

Sen har vi lite science fiction och mysterium också som stilmässigt i mitt liv men det har med mina vanföreställningar att göra som kanske inte är vanföreställningar. Minst stilmässigt i mitt liv har väl varit action och komedi.

Hur har det varit för Er stilmässigt i Erat liv?"

"Utomjording"
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129650 av Recard2016
Antar att ja e punkare, även om mitt ex nyligen kallade mig syntare p.g.a att ja inte pallar ha tuppkamm på vintern. Har nästan alltid svarta kläder, en bandtröja oftast, svarta jeans/shorts o en bandhoodie. Tuppkamm på våren/sommaren, nerkammad tuppkamm på höst/vinter.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129653 av Amandara
Jag är grunge om något. Där kände jag mig som mest hemma. Nirvana träffade mig som ett slag i mellangärdet. Är oxå lite punkare.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129658 av Pg
Önskar jag hade bättre stil. Men jag klarar mig men inte så mycket mer.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129661 av Nissegossen
Får lägga mig platt och säga lodis numer :rotfl

Från att ha varit kostymknutte till att enbart ha funktionella kläder, mindre än att de ser snygga ut. Sist jag var klädd i kostym utbrast grannen som såg mig, vad snygg du är.

Och nej, jag går inte på en begravning till.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.