Hur har ni hemma?

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
5 år 2 månader sedan #1127922 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur har ni hemma?
Jag har en stereo med blandad utrustning från Tradera och hifi-gurun. Min förstärkare, skivspelare och CD-spelare är iaf relativt nyinköpta.
Pioneer A-30 förstärkare, skivspelare från Denon, CD-spelare från Sony liksom min bluerayspelare. Dubbelkassett från Pioneer cirkus 90-tal, Rotel tuner från 90-talet och så de fantastiska Celestion golvhögtalare på 120 W, köpta från hifi-gurun för 900 kr! Ett verkligt fynd! Stereon står på tvären på en IKEA TV-bord som för övrigt inte är ordentligt ihopsatt. Använder det som utrymme för mina LP-skivor.

Tyvärr är inte grannarna så förtjusta över mitt spelande men det kan jag leva med.
Mer
5 år 2 månader sedan #1127954 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Hur har ni hemma?


Så här ser det ut hemma hos mig, väldigt mycket konst och väldigt mycket böcker som inte får plats har även ett vitrinskåp som är smockfullt med serviser och finsprit, Bor i en tvåa med sambon och tre katter.
Mer
5 år 2 månader sedan #1127955 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Hur har ni hemma?
det mesta är secondhand eller ikea.
Mer
5 år 2 månader sedan #1127959 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur har ni hemma?
Tre katter? De är väldigt dekorativa!
Mer
5 år 2 månader sedan #1127961 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Hur har ni hemma?
haha ja det är dom :D
Mer
5 år 2 månader sedan #1127971 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Hur har ni hemma?
Bor i en liten tvåa från 20-talet, med högt i tak och stora fönster. Då jag har en förkärlek till gamla möbler så består inredningen mestadels av äldre föremål som jag hittat på auktioner, antikaffärer eller i second hand-butiker. Mörkbetsade, nötta möbler varvas med orientaliska mattor och sirliga mässingdetaljer.

Bilaga ej funnen


Ett litet smakprov av inredningen hemma.

Mitt senaste projekt är att hitta en gammal kista i 1600-1700-tals stil som ska få agera vardagsrumsbord och förvaring åt laptop, högtalare och hörlurar. Lättare sagt än gjort dock.