Hur har ni hemma?

Mer
5 år 3 månader sedan #1127876 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur har ni hemma?
Jag har möbler från blandat second hand, ärvt och Ikea. Renoverat gamla byråar, fåtölj, stol och pall.
Mer
5 år 3 månader sedan #1127887 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur har ni hemma?
Jag har möbler slipade och målade i blått. Bäddsoffa bokhyllor och ett gammalt datorskrivbord.
Mer
5 år 3 månader sedan #1127893 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur har ni hemma?
Min lägenhet, 2:a på 56 m²


Min hall


Vardagsrum o kök, med lite grejer som jag inte vet var jag ska lägga de. Brukar göra en golfbana längs mattan, där jag kan öva putting


Mitt matbord


Sovrum


Sovrum igen
Mer
5 år 3 månader sedan #1127896 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur har ni hemma?
Min förra hyreslägenhet var också på 56 kvadratmeter.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
5 år 2 månader sedan #1127922 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur har ni hemma?
Jag har en stereo med blandad utrustning från Tradera och hifi-gurun. Min förstärkare, skivspelare och CD-spelare är iaf relativt nyinköpta.
Pioneer A-30 förstärkare, skivspelare från Denon, CD-spelare från Sony liksom min bluerayspelare. Dubbelkassett från Pioneer cirkus 90-tal, Rotel tuner från 90-talet och så de fantastiska Celestion golvhögtalare på 120 W, köpta från hifi-gurun för 900 kr! Ett verkligt fynd! Stereon står på tvären på en IKEA TV-bord som för övrigt inte är ordentligt ihopsatt. Använder det som utrymme för mina LP-skivor.

Tyvärr är inte grannarna så förtjusta över mitt spelande men det kan jag leva med.
Mer
5 år 2 månader sedan #1127954 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Hur har ni hemma?


Så här ser det ut hemma hos mig, väldigt mycket konst och väldigt mycket böcker som inte får plats har även ett vitrinskåp som är smockfullt med serviser och finsprit, Bor i en tvåa med sambon och tre katter.