Jag har startat en politisk blogg

Mer
4 år 11 månader sedan #1152843 av IngeF
En redaktør for en norsk næringslivsavis hevdet at Syriaflyktningene som kom til Norge var høyt utdannende. De viste seg at rundt 30 % hadde grunnskole eller mer.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152869 av Nissegossen
Jag saknar intresse, jag är nu pensionär och har även för mig inget intresse, må de unga komma till tals, jag är ju som sagt pensionär och låter yngre förmågor träda till.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1160088 av IngeF
Men med aldrende befolkning blir eldrepolitikk viktigere for politikerne. Man merker det godt i Norge nå. Det er kommunevalg i år.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160097 av Geta
Vår finansminister Magdalena Andersson (S) ojar sig nu över 40-talisterna som har blivit pensionärer. Vi kostar för mycket pengar med våra krämpor.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160109 av Cosmos

Geta skrev: Nu befarar man stor anhöriginvandring till kommunerna som redan har ekonomiska problem.


Det underliga med de "ensamkommande flyktingbarnen" är att de från början sades sakna anhöriga och var ensamma här i världen. Lögn på lögn som man förmodar att vi ska svälja.
Mer
4 år 10 månader sedan #1160111 av Geta
De ensamkommande är ankarbarn. De har skickats före för att de anhöriga ska komma efter.