Hur lång tid har ni varit utan mat?

Mer
4 år 10 månader sedan #1165480 av Nissegossen
Svält eller inte, de som överlevde koncentrationslägren en del fattade inte och åt mat som USAs mannar åt, när de befriade koncentrations lägren fick de som satt i lägren plötsligt äta hur mycket de ville, en fånge som var överlevare som sade den första dagen nöjde jag en kopp kaffe.

De andra ville ju bara äta sig mätta i det läget livsfarligt och många befriade dog den dagen och dagen efter, man måste veta hur bryta en fasta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1165486 av Geta
Skråmos sju barn ska ha ätit mycket, när de fick komma till Göteborg från lägret i Syrien.
Mer
4 år 10 månader sedan #1165522 av Nissegossen
Aptit är bästa kryddan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 10 månader sedan #1165559 av Admin1
En gång fastade jag i 2 veckor och drack bara speciella fastedrycker. Det var lite jobbigt vill jag minnas.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1165561 av 1Dave
Testat att inte äta något under ett dygn men det var ju frivilligt. Har aldrig behövt svälta vilket jag är tacksam för.

/Dave
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 10 månader sedan #1165564 av Geta
Det var inte så lyxig mat, när jag var barn men det fanns alltid mat. Vi fick också mat i skolan.