Vilken typ av kläder tycker ni bäst om?

  • RainNo2
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1166476 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Vilken typ av kläder tycker ni bäst om?
Ja så länge det är subtila färger och kläder som sitter inte tight. Jag har mera nedtonad street look. Gillar inte fancy och färger är det bara folk som är lite egna och vulgära så hela blir ett intryck av att människan ifråga är knäpp som bär detta.

Sedan kvinnor som har mycket smink ser ut som transor ser bara så motbjudande ut och vulgärt så man kräks. Inget smink ett naturligt intryck ger respekt.

Sedan looks som går sätta in i fack på människan ifråga är avskyvärt. Mera subtil street stil som man kan inte riktigt placera in i fack är ett gott tecken. Så alltså jag tycker man ska blanda stilar. Det är det som är street. Döda fiskar simmar medströms!

Sedan skor skall vara fräscha men neutrala. Som alltså inte sticker ut eller ser fräna ut.

Skäggiga män ser ofräscha ut väldigt få som passar i skägg. Det är så man kräks.

Folk som färgar håret hemma eller hos nån billig frisör är vedervärdigt. Bättre med sin naturliga hårfärg.

Däremot nåt som är snuskigt vidrigt att ha hår kvar när man har lite flint eller har långt hår med flint är det snuskigaste som finns.

Män som inte sköter sina fötter och har sandaler är fruktansvärt äckligt. Det bör man ge kvinnor en eloge till vissa kvinnor att dom har fräscha vårdade fötter.

Kläder som sitter för tight är absolut det fulaste osexigast som finns.

Sedan män som har billiga skjortor är hemskt vidrigt

Solglasögon ska vara diskreta och subtila stora jävla insekts-solglasögon är vidrigt gräsligaste nånsin.

Mm mm
Last edit: 4 år 9 månader sedan by RainNo2.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166478 av Amandara
Träningstights Måste gå långt upp på magen. Annars är de värdelösa. Om de sitter under magen liksom. Pina.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166480 av MsTibbs
Precis, jag har haft Adidasbyxor. De funkar bra så länge man går sitter och står, men om man studsar runt så hamnar de under magen. Speciellt fult om man hade haft en kort topp över! Gäller även smala kvinnor tycker jag!
Mer
4 år 9 månader sedan #1166498 av Amandara
Håller med! Har oxå ett par kass adidastights. Man visar inte gärna magen på gymmet liksom. Träningsbyxor behöver vara mer flexibla än så. Har nu ett par träningsbyxor från sense of karma och de går högt upp på magen men är lite korta i benen, men det skiter jag i. Ett tips på friluftskläder i större och snygga storlekar är annars Akka. Finns på Ellos.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166600 av Vittrad
Använder mest svarta basplagg som tunikor, klänningar, koftor och tighta byxor, samt ett par snygga svarta kängor till. Vid festligare tillfällen blir det något mer gotiskt och uppklätt, gärna svarta spetsplagg och silversmycken till.

Det jag kan sakna i garderoben är lite korsetter och en skinnjacka. EMP-shop tycker jag har många snygga klädesplagg.

Mer
4 år 9 månader sedan #1166613 av Amandara
Jag gillar mest silver inte så mycket guld, eller inget alls egentligen. Goth är sjukt snyggt. Jag är nog mest av allt grunge. Om något särskilt. Rätt basic klädd. Nu har jag ju då piffat upp min enkla garderob med lite Gudrun Sjödén....bra kvalitet och svala vida kläder när det är varmt.