Vilken typ av kläder tycker ni bäst om?

Mer
4 år 9 månader sedan #1167499 av Amandara
Den lilla svarta existerar inte i mitt hem....men den stora svarta tunikan....har nog tre i olika storlekar.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167509 av MsTibbs
Jag har läst i Elle att blommiga toppar är inne även i höst, gärna stora färgglada! Så jag kände mig tillåten att köpa tre toppar med blommor ur nya kollektionen hos Zizzi! :)
Mer
4 år 9 månader sedan #1167511 av Amandara
Idag går jag klädd i träningskläder. Långa svarta byxor från blaak och träningströja från rönich. Det är för att jag tänkte springa till Lopperinis kloklipp men hade för lite tid på mig för att piggna till så det blev cykel. Med träningskläder. Och nu tycker jag de är rätt goa att asa runt i...innan jag duschar.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167514 av MsTibbs
Idag har jag blommig blus med rosor, mörkblå 3/4 jeans, svartvitrandiga sickar och svarta Asics-skor med lysande röda snören. Har även en tyghårsnodd i svart silke runt handleden. Jag har ju kort blont hår, men min lillasyster säger att det är inne att ha tygiga hårdnoddar runt handleden! :)
Mer
4 år 9 månader sedan #1167524 av Amandara
Hämtat ut ett paket...en fejkskinnjacka från Zizzi. Så fin och för en gångs skull rymlig. Jag kan ha den.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167529 av MsTibbs
Jag är i väntans tider typ. Zizzi har så mycket fint!!! Jag har beställt tre nya blusar med blommor ur nya kollektionen! :dans