Vilka moden finns det idag?

Mer
4 år 9 månader sedan #1171375 av Skellington
Grunge börjar bli mode igen, då kan man köpa sina kläder på second hand och kombinera dem precis som man vill :)
Mer
4 år 9 månader sedan #1171376 av Recard2016
Jag hade en klasskamrat/kompis som alltid ville ha modetips av mig för o se cool ut. Han klädde sig som en punkare o lurade mig, köpte dyra kläder på shock, men lyssnade typ på korn o limp bizkit o sån skit. Sen var han typ höger o va aldrig intresserad av o gå på konserter för han sa att han inte hade pengar o la typ alla sina pengar på bensin till sin jävla bil. Sen efter skolan fick han jobb på sina föräldrars företag. Han kastade slutligen ut mig från en fest hos han för ja råkade dricka hans alkohol, sen skulle han slåss o skit. På vägen hem gick ja o skrek "döda modepunkare!", fast sen när ja kom till mitt grannskap glömde jag "modepunkare" o gick bara runt o skrek "döda! döda! döda!" o väckte alla grannar. Kort sagt "passion before fashion!"

  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1171385 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Vilka moden finns det idag?
Folk brukade härma mej i kläder när jag var ung.

Jag har få intressen det är shopping, mat (vegetarisk), musik (både skriva och lyssna), viska och cigg-kaffe.
Mer
4 år 9 månader sedan #1171386 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilka moden finns det idag?
Grunge måste vara perfekt, nu när vi ska se ut som luffare för att inte bli rånade.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1171388 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Vilka moden finns det idag?
Men alla följer olika former av mode även du
Mer
4 år 9 månader sedan #1171438 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vilka moden finns det idag?
Jag kör på blommor