Vilka moden finns det idag?

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174201 av Nissegossen

RainNo2 skrev: Secondhand är grymt! I Backaplan finns emanues


Jag hade sjukbidrag ingenting att göra gick till Emmaus där det låg då riktning på vägen bort mot Tingstads tunneln jag åkte med och hämtade möbler han som körde var tuff, vi kom till en lägenhet hon som bodde där ville ge oss en nedsliten soffa han sade vi behöver inte sopor ni får säga åt renhållningen och betala för att köra den till destruktion vi åkte därifrån. På den tiden gick matlagningen runt och jag fick en massa död fisk att laga mat på. Då sade jag det här går inte jag kan inte laga mat och tog mig därifrån

En han kom dit och ville sälja sin avlidna frus handväskor, jag log i smyg han kastade handväskorna mot den han talade med och gick

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174203 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vilka moden finns det idag?
www.zizzi.se

Jättefina kläder för stora kvinnor i storlek 42-56! :)
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174207 av Nissegossen

RainNo2 skrev: Secondhand är grymt! I Backaplan finns emanues

Det nya Emmaus har nu större lokaler dit går min buss stombuss 17 min KP har förklarat det för mig. Själv åker han av egen fri vilja stan runt för han vet vad jag behöver och han är klipsk i huvudet och jag har fört honom samman med min gode man de har båda varandras E-post och telefonnummer och de samarbetar så det är kul att någon är på min sida i det här, han är ett rent diamant fynd

Har fått en snygg reflekterande fodrad gul regn, snöjacka att ha på hösten. Helt ny han har fått den, min kP då

Jackan har säkerhet förutom dragkedja har den knappar exakt vad som krävs av en överlevnads jacka. skulle aldrig köpa en som bara har dragkedja

MsTibbs skrev: www.zizzi.se

Jättefina kläder för stora kvinnor i storlek 42-56! :)

Jag drar 46-48 i damstorlek

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1174211 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Vilka moden finns det idag?
Just det så var det detta secondhand hette emmaues! Det är ett fynd. Jag älskar Göteborg pga det finns så himla mycket billigt och gratis!
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174237 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vilka moden finns det idag?
Då får du köpa dig en fin rosa kjol då, Nissegossen! :)
Last edit: 4 år 8 månader sedan by MsTibbs.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174239 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilka moden finns det idag?
Misstänker att Nissegossen är en transa.