Minimalist javisst, men hur?

Mer
4 år 7 månader sedan #1184019 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Minimalist javisst, men hur?
:rotfl :rotfl :rotfl
Mer
4 år 7 månader sedan #1184025 av Nissegossen
en vinigrätt sås grundrecept
Enkelt att variera det och salladsdressing gör man enkelt själv, blanda ihop smaka skaka och häll över salladen
www.spisa.nu/recept/vinagrett-grundrecept

www.google.com.vn/search?sxsrf=ACYBGNTeb...6EDAEQ4dUDCAo&uact=5

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1184052 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Minimalist javisst, men hur?
Vem ska du bjuda den på NG?
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1184085 av Nissegossen
Ingen alls i nuläget, jag lade in inlägget i en tråd där mat snackades om det var dryftat bönsallad och tomat, vad inlägget gör här får du fråga moderator om, ingen aning i dagsläget har jag ingen mat det passar till, men det är bla ett vinigrättsås grundrecept. man behöver inte köpa salladsdressing utan man kan själv göra en god dressing till det man gör den till, det i ett hushåll som är välsorterat det blir gott, har du det hemma, de vanliga ingredienserna varför köpa?

Jag gick tillbaka i tråden där lade Admin in en bönsallad tidigt därav att det jag skrivit inte är citerat därav att det står sist. inlägget ligger i rätt tråd

Ha helst en plastburk med lock där lägger man alla ingredienser på med locket, skaka smaka av behövs mer smak av något lägg till på med locket skaka häll över salladen, gör grundreceptet pröva dig fram majonnäs, hemgjord köpt? Andra ingredienser kräm fraich? andra råvaror bara att pröva sig fram. Som Kajsa Varg, man tager vad man haver, av erfarenhet kan man trolla med knäna :tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.