Minimalist javisst, men hur?

Mer
4 år 9 månader sedan #1171475 av Vittrad
Tycker det är alldeles för skoj med prylar för att vara en minimalist.

Ibland brukar jag tänka på vilket föremål jag skulle ta med mig om mitt hem plötsligt började brinna. Vilken pryl som är mest värdefull för mig.

Det är inte säkert att jag ens hunnit tänka tanken, men OM jag gjort det så hade jag valt att ta med min portabla hårddisk. Där finns mitt liv i bilder. Vad hade ni valt?
Mer
4 år 9 månader sedan #1171479 av Geta
Svar från Geta i ämnet Minimalist javisst, men hur?
1966 köpte jag ett litet guldarmband med pärlor på skolresa i Rom. Nu såg jag att min systerdotter hade det på hennes brors bröllop. Blev så glad.
Mer
4 år 9 månader sedan #1171480 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Minimalist javisst, men hur?
Jag använder bilen väldigt lite numera. Skulle egentligen kunna sälja den. Min pappa tycker jag ska ha bil.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 9 månader sedan #1171493 av Nissegossen
Fint Geta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1171497 av krokus
Svar från krokus i ämnet Minimalist javisst, men hur?

Geta skrev: 1966 köpte jag ett litet guldarmband med pärlor på skolresa i Rom. Nu såg jag att min systerdotter hade det på hennes brors bröllop. Blev så glad.

Det är inte ofta som du skriver om dina känslor. Kul att du blev glad, och att systerdottern fick användning av ditt fd armband! :hjärta
Mer
4 år 9 månader sedan #1171521 av Skellington
Gillar det också, ett guldarmband med historia förs vidare till den nya generationen. Fint geta <3