Möss/råttor i köket?

Mer
4 år 7 månader sedan #1184434 av memphis
Svar från memphis i ämnet Möss/råttor i köket?

Nissegossen skrev: Gammal nu, sist var han med i filmen Kådisbellan, han spelade en sadist och översittare, mycket osympatisk


Ernst-Hugo Järegård är inte gammal, han är död sen många år tillbaka.
Mer
4 år 7 månader sedan #1184938 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Möss/råttor i köket?
Det var tur att du inte kallade på Anticimex.
Mer
4 år 7 månader sedan #1184942 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Möss/råttor i köket?
Jag hade en mus i min lägenhet en gång. Den tugga och gnagde på allt. Från anticimex sade dem musfälla med choklad eller nötter. Inte ost! Musen fick sig en jävel av musfällan men fastna inte, där var blod på den. Du undra jag över va fan jag höll på med. Jag barrikadera rummen och lyckades skrämma in honom i hallen där han hoppa in i en sko. Då kunde jag släppa ut honom.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1184947 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Möss/råttor i köket?

memphis skrev: Ernst-Hugo Järegård är inte gammal, han är död sen många år tillbaka.

Ja, då hade jag rätt, han var ju gammal :rotfl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1184951 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Möss/råttor i köket?
När jag bodde i studentkorridor i Lund hade vi små svarta möss som kilade omkring under diskbänken. En kille som pluggade biologi brukade dissekera de möss vi lyckades fånga och sedan ange dessa på anslagstavlan som honor eller hannar. Spännande!
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1184953 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Möss/råttor i köket?
Gjorde ett musmord i källaren i morsans hus i Billesholm nere i Skåne hon torkade äpplen och musen tänkte mat. Hon sade fångar du den hittar den tillbaka, du får inte ta och släppa ut, du måste döda den bånkade livet av den med en kvast, den dog på fläcken

Jag gillade det inte men morsan sade att jag skulle annars fick hon säga till sin bror, vad gör man?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.