Tycker ni att min politiska blogg är för rasistisk?

Mer
4 år 6 månader sedan #1186845 av Richard
Jag går oftast igenom nyheterna på kvällen, läser igenom ett 30-tal sajter o känner att jag måste skriva av mig o få utlopp för mina egna åsikter. Så jag startade även en politisk blogg. Men med mycket satir, jag älskar politisk satir! Jag är inte högerextrem, inte ens sverigedemokrat längre, utan kommer att lägga min röst på Kristdemokraterna.

Men visst, jag länkar gärna till t.ex. Fria Tider, Nyheter Idag o Nya Tider. Vänstern skriker direkt: "FAKE NEWS", utan att ens undersöka det hela. Jag kan även göra ner artiklar från t.ex. ECT o Proletären.

Men vad tycker ni?
richard.fitness.blog/

Vänsterblivna kallar den säkert rasistisk, fascistisk o nazistisk. Jag länkar naturligtvis inte till töntarna på Nordfront. Jag kollar källan genom t.ex. FUP'ar och domar.
Mer
4 år 6 månader sedan #1186846 av Fantasio
Det verkar vara en bra sida.
Mer
4 år 6 månader sedan #1186847 av Geta
Göran Greider skrev att partiledarna som åkte till Tel Aviv på Bindefelds 60-årsfest bara förtjänade förakt. I senaste mätningen hade Ebba Busch Thor (KD) högst förtroende. Hur går det ihop?
Mer
4 år 6 månader sedan #1186849 av Richard
Tack Geta!

Det ska jag nog ta upp på bloggen senare! Grejer med Greider ska vara ett återkommande tema!
Mer
4 år 6 månader sedan #1186907 av MsTibbs
Orkar inte läsa blogg nu, men av Viska att döma verkar du klok. Ung vänster är ungefär lika kloka som Nordfront...
Mer
4 år 6 månader sedan #1186943 av krokus
Den där Lamotte eller vad han heter, verkar vara född under en sten. Hej kom och hjälp mig! :?

Han brukar tigga Swishbidrag.