Skåne, det förlovade landet

Mer
4 år 6 månader sedan #1194206 av Zoidar
Malmö är nästan en krigsson.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 6 månader sedan #1194207 av memphis
Om dom ville vräka dig NG, hade det nog hänt i samband med att de sanerade. Då hade de inte släppt tillbaka dig.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194209 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skåne, det förlovade landet
Tror också att det är säkrare norrut i landet.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194216 av Recard2016
Min morsa kom till Skåne på 80-talet o sa "här tänker ja aldrig bo!". Sen kom hon till Blekinge o här har hon bott i 40 år eller nåt.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194318 av Admin1
Richard,
Vad kostade det att gå till domstol för att förhindra vräkningen?
Mer
4 år 6 månader sedan #1194350 av Nissegossen
Det är bostads bolaget som vill vräka en som måste göra anmälan till tingsrätten där de för talan mot en.

Är man som jag medlem i hyresgästföreningen så har du ett juridiskt ombud, men det anses inte förrän en ansökan till tingsrätten som gäller förrän att en anmälan mot hyresgästen har gått till tingsrätten som tvist enligt lagen har skett som det uppstått en tvist och då man kan få ett juridiskt ombud

Men observera att man måste personligen har gett dig iväg till hyresgästföreningen du får inte anlita
ombud du måste personligen gå till hyresgästföreningen. Nu har jag God man, men det här är ett uppdrag för personligt ombud om ni behöver hjälp kontakta dem för hjälp
personligtombud.se/om-oss/information/

De kan föra din talan i tingsrätt, myndigheter överhuvudtaget, fk läkare eller att bara vara med som vittne på vad som sagts om dig, vid en ev tvist.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum