Mitt mål just nu

Mer
4 år 5 månader sedan #1206094 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mitt mål just nu
Det borde jag också göra. Plastlådorna går lite trögt.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206100 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Mitt mål just nu
Mitt mål imorgon är att diska byttor och göra rent köksskivorna. Jag upptäckte en jävla insekt i ishållaren(!). Usch! Jag har fobi mot kryp. Nu ska här fejas!
Mer
4 år 5 månader sedan #1206101 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Mitt mål just nu
Tack Amandara, Krokus! Amandara, ja ibland får jag för mig att göra lite extrema saker. :)

Fantasio, jag reggar med löpningsapp, där man får både rundan på karta, tid, hastighet per km och kcal.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 5 månader sedan #1206136 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mitt mål just nu

krokus skrev: Är viktnedgång något en är ute efter, bör inte kalorier drickas. Vatten är ändå bästa törstsläckaren!


Ja, men krokus vännen, du behöver inte gå ned i vikt, du är smal om du såg ut när ni hälsade på.

I det var du nästan tärd. Dock skall inte själv säga något då jag rasat ned i vikt sedan vi sågs. Mitt problem är att nu måste jag gå upp i vikt i stället. Har gubbhäng, om ni förstår skinnet är sladdrigt det syns att jag inte har några muskler att tala om. Är du under 50 kg får du inte tävla i landslaget i Sverige, du behöver mer vikt krokus, i all välvilja

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1206137 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Mitt mål just nu
Jag siktar på att komma mer i 105 kg, helst innan jul.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206143 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mitt mål just nu

Amandara skrev: Jag siktar på att komma mer i 105 kg, helst innan jul.


Vägde runt det, slutade dricka öl och annan alkohol i 5 veckor gick på den tiden under 5 veckor, rasade från över 100 kg ned till 79,5 kg utan motion samt att jag åt som vanligt. har nog gått ned ytterligare.

Medan alkohol uppehållet reagerade min KP, jag är orolig för dig du försvinner ju! Enligt honom.

Ölmage existerar jag är beredd på att hävda det då det är en del av sanningen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum