In the name of science!

Mer
4 år 4 månader sedan #1212873 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet In the name of science!

Admin1 skrev: Både narcissister och psykopater brukar ha höga tankar om sig själv. Men ett av psykossymptomen är grandiositet och då kan man också ha höga tankar om sig själv.

Jeg både høye og lave tanker om meg selv. Om man får veldig gode tilbakemeldinger på sine skoleresultater, men samtidig er håpløs på alt annet, sprekker det før heller siden. Min bror er mye mindre nevrotisk, men så fungerer han også mye bedre på alt bortsett fra i skolen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212874 av Geta
Svar från Geta i ämnet In the name of science!
Nu på gamla dar minskar mina försvarsmekanismer. Jag tänker hela tiden på allt dumt som jag gjort.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212880 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet In the name of science!
Scientologi sies å være vitenskapelig. Derav navnet. L. Ron Hubbard hevdet seg å ha noen helt spesielle måleinstrumenter. Mye av psykologien består av nærmest mytiske fortellinger som aldri kan bevises. Men det finnes vitenskap, selv om et biologisk syn på kjønn snart er glemt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213035 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet In the name of science!

Klanggedin skrev: Hur skiljer du dessa två elaka typer mot en god typ som schizfrenier?

Vid schizofreni är man grandios vid psykos. En narcissist eller psykopat kan vara konstant grandiosa för det är en del av personligheten.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213056 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet In the name of science!



Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
4 år 4 månader sedan #1213063 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet In the name of science!
jaha? men om man är både narcissist och psykotisk doh?