Vad är det äckligaste ni vet i matväg?

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219868 av Nissegossen

zoegas skrev: Koriander. Blä



Han var krogägare i Göteborg en som gjorde lumpen på dåvarande LV6 blev avvisad åkte till Kviberg där han hämtade kpisten tog sig tillbaka till krogen och sköt ihjäl Styrbjörn Colliander och några till

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219869 av mrsearlgray
ärtsoppa, bokstavligt talat spydde som barn när jag tvingades att äta det.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219874 av MsTibbs
Blodpudding och sådana där bitar i kött, som inte går att tugga.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219875 av Pg
Jag vet inte om jag gillar grisfötter. Kommer inte ihåg om jag smakat det.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219878 av Nissegossen

mrsearlgray skrev: ärtsoppa, bokstavligt talat spydde som barn när jag tvingades att äta det.


Armens ärtsoppa är god, faktiskt tyckte om den, pröva med att lägga i en matsked senap så vet du hur ärtsoppa skall smaka. Det är inga dumhuvuden det går inte att ge mannar unga dålig mat, tänk dig för innan du lagar mat åtminstone till 100 man, som förfogar vapen med skarp ammunition

Så, nej ärtsoppa smakar bra. För Admin förr käkade han ärtsoppa varje dag, därefter blev det sillvecka varje vecka för hans del

Ser inget fel att ha i krislådan Armens ärtsoppa på burk, du ser det hos varje prepper i landet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219879 av Recard2016
Lök, fick en lökbit i lasagnen en gång o spydde. Inlagd gurka e heller inte gott.