Vad är det äckligaste ni vet i matväg?

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219878 av Nissegossen

mrsearlgray skrev: ärtsoppa, bokstavligt talat spydde som barn när jag tvingades att äta det.


Armens ärtsoppa är god, faktiskt tyckte om den, pröva med att lägga i en matsked senap så vet du hur ärtsoppa skall smaka. Det är inga dumhuvuden det går inte att ge mannar unga dålig mat, tänk dig för innan du lagar mat åtminstone till 100 man, som förfogar vapen med skarp ammunition

Så, nej ärtsoppa smakar bra. För Admin förr käkade han ärtsoppa varje dag, därefter blev det sillvecka varje vecka för hans del

Ser inget fel att ha i krislådan Armens ärtsoppa på burk, du ser det hos varje prepper i landet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219879 av Recard2016
Lök, fick en lökbit i lasagnen en gång o spydde. Inlagd gurka e heller inte gott.
  • MetroGirl
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1219880 av MetroGirl
Svar från MetroGirl i ämnet Vad är det äckligaste ni vet i matväg?
klumpar i mannagryn usch...annars är de gott med sylt o mjölk
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219882 av Nissegossen
Det är numera förbjudet med att elda koket med diesel, en matsked i maten varenda man ut från tältet och sket, pga en matsked diesel.

Det går att elda koket med alla bränslen

MetroGirl skrev: klumpar i mannagryn usch...annars är de gott med sylt o mjölk

Nej! saftsoppa skall till

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219916 av memphis
Mer
4 år 3 månader sedan #1219931 av krokus
Spenat, ärtor, svamp, paté. Värsta tänkbara är svamppaté, vilket jag blev itvingad som barn. Getost, lök, oliver är äckligt också. Jag kan nog fortsätta i all evighet!

Men sammanfattningsvis är svamppaté äckligast.