Tråden om bågskytte

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228412 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Tråden om bågskytte
Fantasio, Min nybörjarbåge gick på €85 men då var den skjutklar, med lemmar och sträng. Tillbehören gick på ca 2200:-. Då ingick skjutklara pilar, armskydd, tab, väska, koger och en jävla massa måltavlor.

Vill man ha en riktig värstingbåge köper man delarna separat och då kan man nog lätt komma upp i 20 000:-. Bara själva stocken (handtaget på bågen) kan gå på flera tusen.

Modesty skrev: Jag har en kompis som håller på med bågskytte. Hon är cool så då tror jag att alla som håller på med det är coola.

Jag kan intyga att detta stämmer. 8)
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228451 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Tråden om bågskytte
Ingen tjej är bättre än mig, på bågskytte.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan #1228460 av Clean
Svar från Clean i ämnet Tråden om bågskytte
Jag är imponerad av disciplinen! Jag fick ett erbjudande att testa tackade nej. För jag är så emot vapen. Har inte ens kniv hemma. Äter inte kött så det är lätt. Jag har en djup respekt för det. Alla kriminella jag umgåtts med som har vapen har jag bett lämna hemma. Och det gick bra alla ggr ingen blev skadad eller dödad.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228703 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tråden om bågskytte
man kan knappast lita på en kriminell.

och att vara polare med dem kan bli jobbiga läxor, för som det står i den heliga bibeln typ "den som är partner med en tjyv - han hatar sin egen stjäl (hmm? själ står det). han får höra allah (förbannelsen/eden), men yppar den ej! (och/eller "tjallar inte").
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228708 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om bågskytte
Vi hade en duktig bågskytt i norrköpingstrakten som hette Mix Haxholm. Tror det är så hon heter. Den där saken på underarmen, vad är det?
Mer
4 år 2 månader sedan #1228713 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Tråden om bågskytte
Fantasio, det är armskyddet. Skyddar från att strängen ska träffa underarmen när man skjuter. Det kan göra förjävligt ont. Been there, done that.