Vilken klassbakgrund har ni? Har det sjunkit sen när ni blev sjuka?

Mer
4 år 4 veckor sedan #1241512 av memphis
Jag kommer från övre medelklassfamilj. Min pappa är läkare och min mamma är journalist. Min farfar var rektor och mina morföräldrar var grundskollärare. Själv har jag gjort en klassresa nedåt. Tillhör nu bottenskrapet. Har aldrig haft nån riktig karriär, jobbat för pengar i slutet på månaden. Har umgåtts med den sk undre världen en hel del.
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1241542 av Nissegossen
Noll solidaritet, endast pengar räknas, ser de chansen forsoker sno av dig det de vill ha och naturligtvis dina pengar och sa snyggt att de ömkar om dig och fortsätter att vara din van och lanar dig pengar nar du da har inget kvar. Hamnar du pa gatan stjäl de allt du har for att halla dig varm om natten, ja, uteliggare stjäl fran varandra noll solidaritet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1241546 av MsTibbs
Jag är medelklass, något jag ännu känner mig som, trots att jag har mindre pengar. Skulle inte kunna jobba på en fabrik tex.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1241547 av wasp
Kommer från en medelklassfamilj, numera tillhör jag snarare white trash! Riktigt så illa kanske det inte är, för jag har pengar sparade och pengar på mitt lönekonto (som pensionen går in på) att jag klarar mig.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1241553 av Geta
Jag smälter in bland medelklassen, när jag uppträder som kulturtant. Under mitt liv har jag tillhört många olika klasser.
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 4 veckor sedan #1241557 av Clean

memphis skrev: Jag kommer från övre medelklassfamilj. Min pappa är läkare och min mamma är journalist. Min farfar var rektor och mina morföräldrar var grundskollärare. Själv har jag gjort en klassresa nedåt. Tillhör nu bottenskrapet. Har aldrig haft nån riktig karriär, jobbat för pengar i slutet på månaden. Har umgåtts med den sk undre världen en hel del.


Vem i familjen brås du på? Hela min släkt är undrevärlden. Yrkesmördare, torpeder och krigare. Varenda polis i landet som kan sitt jobb känner till mitt efternamn. Vilket skapar problem för mej som inte är kriminell mer än sofistikerade ekonomiska brott än den vanliga yrkeskriminella. Som kreditförfalskning som kan aldrig bevisas och kapade identiteter. Har du varit med om det enligt dina erfarenheter i den undre världen va? Åkte första klass regelbundet till Amsterdam och London mfl ställen. Det här var i min ungdom. Idag sysslar jag inte med det. Däremot har jag en armé av soldater på 2000 som jag kan kalla in. Så lite buse är jag nog fortfarande. Livet handlar om liv och död för mej. Och i krig kan jag slå till som ett av det värsta i världskartan. Dedu.

I min klassbakgrund började med att mamma och jag bodde i husvagn när jag var barn. Så undre underklassen. Men jag har arbetat hårt till att leva första klass i min ungdom.
Last edit: 4 år 4 veckor sedan by Clean.