Intelligent

Mer
3 år 11 månader sedan #1255501 av memphis
Svar från memphis i ämnet Intelligent
Jag tycker det är intressant med intelligens hos djur. Verkar som om sociala djur (som apor, människor, hunddjur, fåglar, delfiner, elefanter hästar) är intelligentare än andra djur.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1255503 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Intelligent
I allt detta ibland får man inte glömma sin instinkt i förnufthärvan. Nästan varenda art av som fåglar, däggdjur och vissa vattendjur försvarar sina barn mot hot. Det är ett tecken på intelligens.
Mer
3 år 11 månader sedan #1255563 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Intelligent

Pimed skrev: I allt detta ibland får man inte glömma sin instinkt i förnufthärvan. Nästan varenda art av som fåglar, däggdjur och vissa vattendjur försvarar sina barn mot hot. Det är ett tecken på intelligens.



Många bönder har gått i mellan kon och kalven, kon stångar ihjäl dem.

Likadant med vilda djur ta fasta på det om ni ser en unge till ett vilt djur och ni inte ser mamman till ungen är enda rådet jag kan ge er är, spring

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1255652 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Intelligent
Förr var det så att vid mönstringen hamnade de intelligentaste på Försvarets tolkskola eller som kryptörer. Känner att par läkare som gått på tolkskolan.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1255659 av Richard
Svar från Richard i ämnet Intelligent
Jag ville syssla med radio, radar o sånt om jag skulle ha fått göra lumpen. Eller som ÖB...
Språk har jag svårt för. Kan knappt engelska...

memphis skrev: Jag tycker det är intressant med intelligens hos djur. Verkar som om sociala djur (som apor, människor, hunddjur, fåglar, delfiner, elefanter hästar) är intelligentare än andra djur.

Mina katter är väldigt smarta!
De vet hur de ska väcka mig när de vill ha mat. En gång lyckades nån byta operativsystem på min dator, så jag försöker lära dom att programmera Linux.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1255661 av Geta
Svar från Geta i ämnet Intelligent
Admin1,

Du blev väl utsedd till kryptör?