Håller ni er hygien?

Mer
3 år 11 månader sedan #1257907 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Håller ni er hygien?
Jag sköljer förhuden en gång i veckan

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 11 månader sedan #1257915 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Håller ni er hygien?
Fötterna är jobbiga att tvätta, slarvar lite med dem.

Anchored in Christ ✟

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1257989 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Håller ni er hygien?
Om du syftar på mig krokus så är det jag menar, följande ,man tappar inte känslor, känslorna är inkapslade i apati, man blir initiativlös,likgiltig. För min egen del tror jag det beror på felaktig medicinering, att man inte hittat rätt medicin för just dig. Eftersom jag är en sensitiv människa och då har väldigt lätt för att sätta namn på känslan och även känna känslan inombords, själv varit blockerad under lång tid, schizoaffektiv /schizofren har gemensamma nämnare ,kan vara svår att upptäcka om du inte har hela händelseförloppet klart för dig . Tror inte alls så mycket på pratet om negativa känslor, mer att man är i behov av att få hjälp med att sätta känslan i rullning och börja samverka med dig och inom dig . Min tro.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by ingrid64marie.
Mer
3 år 11 månader sedan #1257990 av Geta
Svar från Geta i ämnet Håller ni er hygien?
Är säker på att negativa symtom är vanligare vid schizofreni än vid schizoaffektiv psykos.
Mer
3 år 11 månader sedan #1257992 av memphis
Svar från memphis i ämnet Håller ni er hygien?
Jag tvättar mig varje kväll. Tar en dusch och tvättar mig noggrannt så jag ska lukta gott, det är viktigt för mig.
Mer
3 år 11 månader sedan #1257996 av Richard
Svar från Richard i ämnet Håller ni er hygien?
Ja, jag må ha det väldigt ostädat o stökigt hemma, men hygienen sköter jag. Duschar varje dag, men kan ibland ha på mig samma T-shirt i typ 3-4 dagar, men jag använder den bara typ 4 timmar om dagen när jag är på Spiran. Hemma byter jag om till myskläder.

Är också noga med att sköta katternas låda.