När välfärdsstaten försvinner

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261440 av Maxjohan1983
Snarare att vi går mot kommunism. Alla fall i USA. Hur många stimulus checks som de skriver ut där till folk och företag. Helt otroligt. Nu ett nytt på "endast" $750 miljarder. Globalister styr i USA. Och jag gillar verkligen inte George Soros...

Som någon på Flashback skrev. USA har gått fullt sosse!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261441 av Nissegossen
Jag dör samtidigt med välfärds staten, om inte får jag själv se till att få mat jag blir en vandrare som äter vad finns för mat, om inte dör jag av svält

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1261442 av Geta
Ylva Johansson vill att alla gränser ska öppnas i EU.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261474 av Cosmos
YJ är en falsk orm. När hon var på besök i England satt hon på TV och bästa sändningstid och förkunnade att antalet våldtäkter minskar i Sverige. Enligt Brå ökar antalet våldtäkter för varje år. Sverige leder våldtäktsstatistiken inte bara i Europa utan nästan i hela världen. De som inte tror mig googla upp det.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261505 av Richard
Organisationen Black Lives Matter kräver i princip att vi vita ska kyssa negrernas fötter, som ursäkt för att vi stulit dom från Afrika o att vi har tömt deras naturtillgångar! Jag förstår hur de tänker, men jag håller inte med. Marting Luther King "had a dream", som om den skulle infalla funka mycket bra!
Mer
3 år 10 månader sedan #1261567 av memphis
Om mansom många av oss gör, lever på sjukersättning så finns det inget bra parti att rösta på.