Pajaseriet runt Black Lives Matter!

Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1267673 av Richard
Hur ser ni på Black Lives Matter-rörelsen?

Själv är jag tveksam till allas lika värde, men det har inte ett dugg med hudfärg att göra. Har man skadat någon tycker jag att man har förbrukat sitt värde. Men när det blir sån extrem uppmärksamhet när George Floyd dog av polisens knägrepp och att alla vita är rasister. Statyer av Carl von Linné ska rivas, då han var rasist. Det är fel namn på glassar, att en glass heter Sitting Bull är rasism mot indianer...


Inte helt PK-certifierad glass...




PK-certifierad staty i Mölndal....




Statistik...




Allt är de vitas fel, det är Donald Trumps fel o vi ska kyssa fötterna på Black Lives Matter-demonstranterna.

Visste ni att 24-åriga Jessica Doty Whitaker blev avrättad av en Black Lives Matter-mobb, eftersom hon sa "All Lives Matter" i USA för en vecka sedan...? Nä, det vet inte så många om, eftersom det saknar nyhetsvärde i public service, Dagens Nyheter, Aftonbladet o Expressen.
www.thegatewaypundit.com/2020/07/young-w...media-fully-ignores/
www.friatider.se/ung-smabarnsmamma-sa-al...es-av-svart-blm-mobb

Oj! Jag länkade till Fria Tider! Usch o blä! Det är ju en sån där hatsajt... Men det skrivs inte om det i t.ex. ovan nämnda tidningar.

Vad är eran åsikt kring detta?
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1267677 av Geta
Svenska ungdomar vill ha det till att svenska poliser skjuter eller misshandlar svarta personer i Sverige. Det går inte att överföra allt från USA till Sverige. Sverige är vithetens högborg myntade Bilan Osman. Är det inte naturligt att vi i solfattiga Norden har mindre pigment än invånarna i Afrika. Svarta personer har frivilligt sökt sig till Sverige. De har inte tvingats hit som slavar.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Geta.
Mer
3 år 9 månader sedan #1267689 av Richard
Väl rutet, Geta!

Man kan ju undra vem det är som har svårast vanföreställningar... Bilan Osman tillhör ju inte de smartaste direkt. O hon, eller hennes föräldrar kom inte hit som slavar, så passar det inte, så tycker jag hon kan åka nån annanstans o predika! Kolla, kolla;
expo.se/profil/bilan-osman
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1267697 av Nissegossen
Enligt Jesus blir vi dömda med samma dom du själv mäter med mot andra med samma dom blir du själv dömd av andra så sänk ton nivån mot andra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 9 månader sedan #1267702 av Lejonhjärta
Ptja, nu satte du ju själv ribban på tråden genom att kalla den "pajaseriet".
Mer
3 år 9 månader sedan #1267777 av Admin1
Felet var att det var bara ett enstaka dödsfall. Lite häftigt med så stor uppmärksamhet. Liknande händelser har skett i Sverige, men inte färgade utan vita som dött under väktarvåld eller polisvåld. Hade det varit hundratals fall hade det varit rätt.