Presidentvalet i USA 2020

Mer
3 år 6 månader sedan #1295927 av Lejonhjärta
Trump. Alla gånger. :tummenupp
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1295935 av Maxjohan1983
Jag tror Trump tar det!

Michigan blir nog avgörande.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295949 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag har sovit, men ändå verkar det inte vara klart. Hade radion på i natt och lyssnade lite då och då. Hoppas fortfarande att Biden vinner via poströster, men det ser väl mer ut som att Trump vinner?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1295953 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Jag tror Pennsylvania saknas bland de räknade delstaterna, och det är en riktigt viktig delstat. Men Trump ska använda sina advokater och hävda valfusk i en republikanskt styrd Högsta domstol, det måste vara beviset på att han kör i en korrupt system. Hur har han räknat egentligen när han utropar sig som segrare?

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan #1295958 av memphis
Svar från memphis i ämnet Presidentvalet i USA 2020
Trump kommer nog alltid att hävda att han var segraren, även om det inte skulle bli så. Han tänker också ta bort regeln att en president bara kan sitta i 8 år och göra sig till en diktator då. Det har han själv sagt. Men han säger ju så mycket tok så man vet ju inte vad som är på allvar.
Mer
3 år 6 månader sedan #1295964 av Maxjohan1983
Biden står nu i 1,30.. de räknar med att han vinner Michigan. Och då ska det mycket till om Trump ska vinna.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln