Evolutionsteorin ifrågasatt....

Mer
13 år 10 månader sedan #304458 av Melun
Raderat
Mer
13 år 10 månader sedan #304463 av Geta
Tyder inte skallighet på mycket testosteron?
Mer
13 år 10 månader sedan #304468 av Melun
Raderat
  • Roger Klang, Lund Scaniae
  • Besökare
  • Besökare
13 år 10 månader sedan #304517 av Roger Klang, Lund Scaniae
Svar från Roger Klang, Lund Scaniae i ämnet Gud finns

Melun skrev: Jag har ju fått bevis av Gud att han finns. Jag har liksom sett honom. Jag har upptäckt hans närvaro.
Så jag vet att Gud finns. Det betyder en massa ändrade inställningar om tingens ordning.


Jag har också sett beviset på att Gud existerar, Melun! :!: Såg du också dem där två ensamma stillastående molnen två olika dagar på samma ställe på himlen sommaren 1992, varav det ena föreställde en dödskalle som drogs av en liten nyckelpiga, utanför Malmö-Lundområdet fullt synlig för Malmö och Lundaborna? Jag räknar kallt med att exakt likadana moln displayades av Gud även i Stockholms och Göteborgsområdet. Det andra molnet vill jag inte säga vad det föreställde, det kan messa med folks tro! Men delar av det var så exakta att det såg ut precis som om det var en del av en avancerad detalj med skarpa kanter på en uthuggen romersk byst. Bägge molnen föreställde vad de föreställde och de var inga vaga fantiserade liknelser! De fanns ensamma på samma plats på himlen hela dagen lång bägge två men på olika dagar. Om det var hallucinationer så var det lustiga hallucinationer, eftersom jag gick hemifrån och kom tillbaka någon eller några timmar senare, och då var dem kvar! Jag har även sett ett privat mer flyktigt men minst lika exakt moln, tro det eller ej. Jag kan vara säker på att det var menat enbart för mig, men det är en annan historia. 8O

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae Sverige
Mer
13 år 10 månader sedan #304522 av Melun
Raderat
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 10 månader sedan #304530 av Jocke
Ja, en kväll såg jag på z-tv och tittade på letterman show, sedan tittade jag ut genom fönstret och såg ett moln avtecknandes ett z och
jag kände direkt att det såg verkligen ut som det, men moln kan formas olika beroende på väderlek. Så det var nog bara en tillfällighet just då.

Vars är världen på väg?