Ålder

Mer
13 år 9 månader sedan #311483 av saara
Svar från saara i ämnet Ålder
Jocke, kvinnor identifierar sej vanligen med sin mor.

Libbe, Det finns kvinnliga drag hos Gud också. det står på ett ställe i bibeln:
Såsom en mor tröstar sitt barn, så skall jag trösta er.
Mer
13 år 9 månader sedan #311490 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
Det mesta som sagts gör att först vill jag ge saara rätt här, angående jesu ålder, dert står nämligen i bibeln att jesus började sin gärning vid 30 års ålder och han var således korsfäst vid 33års ålder"!

En som i modern tid också blev mördad var Martin Luther King han säger här att det precis som lärjungarna predikade att det gäller varken man eller kvinna, jude eller grek utan den som följer jesus och det här talet ger en extra dimension där han talar om det att vi skall dömas efter våra gärningar och att då var och en rannsakas för vad vi gjort, fri som slav, man eller kvinna.

Jag vill ytterligare lyfta fram honom för att han tänkte till och hade han fått leva så hade världen sett annorlunda ut! en eloge för deras gärningar!

[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #311491 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
Jag var 13 år när jag hörde och såg honom på TV...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #311498 av saara
Svar från saara i ämnet Ålder
Hur länge hann Martin Luther King arbeta för de svartas rättigheter innan han dog?
Hur gammal blev han? jag var själv så liten då han dog och har inte läst om honom så berätta gärna ni som vet något om honom!
Mer
13 år 9 månader sedan #311516 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
saara jag orkar inte plocka fram uppgifterna till dig. sök själv och använd google

skriv på google exakt som du skrev till mig, så lär du dig söka, annars lär du dig inte....

"Hur länge hann Martin Luther King arbeta för de svartas rättigheter innan han dog?
Hur gammal blev han? jag var själv så liten då han dog och har inte läst om honom så berätta gärna ni som vet något om honom!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #311517 av saara
Svar från saara i ämnet Ålder
Okej, tänkte att om det finns nån som är väldigt intresserad av honom här och har alt i huvudet. jag är inte väldigt intresserad av honom. Bara sådär lite allmänbildning, men söker upp det kanske nångång.