Ålder

Mer
13 år 9 månader sedan #311519 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
det tillhör numera allmänbildningen att skriva och använda datorn!

gå en kombinerad skrivar/datakurs för en handledare som kan hjälpa dig rätt!

Ta dig i kragen, för jag menade att du borde själv kunna detta!

skriv bara frågan exakt som du formulerade den till mig!
Hur länge arbetade martin luther king för de svartas rättigheter, innan han dog?
google sök[/url:3w3h29q8]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #311530 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
Martin Luther King - Wikipedia
1963, nästan hundra år efter slutet på inbördeskriget, hade de svarta i ... än 200 000 deltagare, som krävde lika rättigheter för svarta som för vita. ... Dagen innan Martin Luther King mördades i Memphis gav han ännu ett berömt tal: ...
sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther_King - Cachad - Liknande

Martin Luther King & Malcolm X
Martin Luther King som hans far hette var en respekterad pastor, ... Det var inte många svarta som fick den chansen och Martin funderade vidare på hur han skulle bli .... Dagen efter stannade Martin hela dagen och arbetade på sitt motell rum. ... Martin Luther King Junior dog den 4 april 1968 och blev endast 39 år. ...
<!-- w --> www.mimersbrunn.se/Martin_Luther_King_M ... X_5630.htm <!-- w --> - Cachad - Liknande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #311548 av saara
Svar från saara i ämnet Ålder
Okej Nisse, det var så att jag hade ingen lust att själv söka på Martin L. K för det kändes inte så viktigt för mej. jag har lärt mej att söka och hitta på nätet för länge sedan.

Hur många gånger måste jag säga åt dej att jag inte har hälsan ibehåll så pass mycket att jag skulle klara av att gå en skrivar/ datorkurs? Nu tror jag att du börjar tro mej. :!: