Ålder

Mer
13 år 9 månader sedan #311491 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
Jag var 13 år när jag hörde och såg honom på TV...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #311498 av saara
Svar från saara i ämnet Ålder
Hur länge hann Martin Luther King arbeta för de svartas rättigheter innan han dog?
Hur gammal blev han? jag var själv så liten då han dog och har inte läst om honom så berätta gärna ni som vet något om honom!
Mer
13 år 9 månader sedan #311516 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
saara jag orkar inte plocka fram uppgifterna till dig. sök själv och använd google

skriv på google exakt som du skrev till mig, så lär du dig söka, annars lär du dig inte....

"Hur länge hann Martin Luther King arbeta för de svartas rättigheter innan han dog?
Hur gammal blev han? jag var själv så liten då han dog och har inte läst om honom så berätta gärna ni som vet något om honom!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #311517 av saara
Svar från saara i ämnet Ålder
Okej, tänkte att om det finns nån som är väldigt intresserad av honom här och har alt i huvudet. jag är inte väldigt intresserad av honom. Bara sådär lite allmänbildning, men söker upp det kanske nångång.
Mer
13 år 9 månader sedan #311519 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
det tillhör numera allmänbildningen att skriva och använda datorn!

gå en kombinerad skrivar/datakurs för en handledare som kan hjälpa dig rätt!

Ta dig i kragen, för jag menade att du borde själv kunna detta!

skriv bara frågan exakt som du formulerade den till mig!
Hur länge arbetade martin luther king för de svartas rättigheter, innan han dog?
google sök[/url:3w3h29q8]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #311530 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ålder
Martin Luther King - Wikipedia
1963, nästan hundra år efter slutet på inbördeskriget, hade de svarta i ... än 200 000 deltagare, som krävde lika rättigheter för svarta som för vita. ... Dagen innan Martin Luther King mördades i Memphis gav han ännu ett berömt tal: ...
sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther_King - Cachad - Liknande

Martin Luther King & Malcolm X
Martin Luther King som hans far hette var en respekterad pastor, ... Det var inte många svarta som fick den chansen och Martin funderade vidare på hur han skulle bli .... Dagen efter stannade Martin hela dagen och arbetade på sitt motell rum. ... Martin Luther King Junior dog den 4 april 1968 och blev endast 39 år. ...
<!-- w --> www.mimersbrunn.se/Martin_Luther_King_M ... X_5630.htm <!-- w --> - Cachad - Liknande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum