Här ber vi

Mer
13 år 8 månader sedan #323403 av Zoidar
Här ber vi skapades av Zoidar
Be en bön om något du önskar, kanske något du vill ha hjälp med, något du vill ska förändras i världen. Be en bön för förändring och skriv ner din bön här, så kan andra be din bön också och på så sätt hjälpa att den går i uppfyllelse.

Anchored in Christ ✟

  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #323407 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Här ber vi
jag behöver hjälp med min ekonomi

jag ber..

Herren jag ber att du hjälper mig och dem som behöver livets nödtorft också, inte lyx behöver jag, du vet vad jag vill ha, sänd mig det jag behöver.
Tack Herren
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #323424 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Här ber vi
Jesus hjälp mig, på det sätt som bara du kan. jag behöver nåd, Din nåd Herren.
Mer
13 år 8 månader sedan #323443 av saara
Svar från saara i ämnet Här ber vi
Jesus, hjälp Magnus och alla oss andra på viska som kämpar med dålig ekonomi. Du vet hur mycket ekonomiska problem kan tynga ner en mänska. Lär oss att kasta alla bekymmer på dej, ge dem åt dej, helt enkelt slänga dem till dej så att du får ta hand om dem. Tack för att du har lovat att ta hand om alla våra behov om vi sätter Dej på första platsen i våra liv. Om vi söker ditt rike och din rättfärdighet först. Jag ber i Jesu namn. Hör min bön. Jag ropar ut min nöd till dej Herre Jesus Kristus.
Hjälp oss att ge dej första platsen i våra liv. Amen.
Mer
13 år 8 månader sedan #323444 av saara
Svar från saara i ämnet Här ber vi
Jesus Kristus, förlåt mej alla mina synder. Förlåt mej de jag vet om och de jag inte vet om ens. Det att jag är en syndare skrämmer mej. Jag vill vara trygg med dej Jesus. Tack för att du har lovat att du förlåter den som bekänner sin synd. Tack för att jag är förlåten fast känslorna säger nåt annat. Tack för att förlåtelsen inte bygger på mina känslor utan på att du dog för mina synders skull och försonade mej med Gud.
Mer
13 år 8 månader sedan #323445 av saara
Svar från saara i ämnet Här ber vi
Jesus, jag är så lessen. Livet känns så svårt och tungt. Jag har tappat förmågan att älska mina närmaste. Fyll mej med din Kärlek. Fyll mej med den helige Ande. Jag längtar så efter dej Helige Ande. Jag längtar så mycket efter gemenskap med dej Jesus. Jag längtar så mycket efter gemenskap med dej himmelske Fader. Tack för att du hör min bön. Jag ber i Jesu namn.