Här ber vi

Mer
13 år 8 månader sedan #323465 av saara
Svar från saara i ämnet Här ber vi
Jesus, hjälp mej att inte ge upp då det är svårt och tungt. Lär mej hur jag skall övervinna bitterhet, Jag vet att bitterhet är synd och jag ber om förlåtelse för all bitterhet som finns i mej. Sänd mänskor i min väg som kan hjälpa mej, för ensam klarar jag inte detta. Tack för att du hör min bön och svarar då jag ber i ditt namn Jesus. Jag älskar Dej JESUS. :hjärta
Mer
13 år 8 månader sedan #323466 av saara
Svar från saara i ämnet Här ber vi
Tack Jesus för att Zoidar startade denna tråd. Tack för honom. Tack för att du skall hjälpa honom att finna gemenskap med dej och den helige Ande. Tack för att du skall tala om för Zoidar att han inte har begått en oförlåtlig synd. Välsigna honom rikligen idag.
Mer
13 år 8 månader sedan #323522 av saara
Svar från saara i ämnet Här ber vi
Jesus, nu är jag så trött. Jag ber att du skulle hela mejfrån tandvärken och huvudvärken, så att jag kunde ta mycket mindre mediciner varje dag.Jesus jag ber om ett helande-under. välsigna tandläkarbesöket i morgon. Ske din vilja med det. Jesus , du ser att jag inte vill fara dit alls. Led mej så att jag fattar rätt beslut om jag skall gå dit eller annullera besöket. Ske din vilja. tack för att du hör min bön. Jag ber i Jesu namn.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #323609 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Här ber vi

Saara skrev: Tack Jesus för att Zoidar startade denna tråd. Tack för honom. Tack för att du skall hjälpa honom att finna gemenskap med dej och den helige Ande. Tack för att du skall tala om för Zoidar att han inte har begått en oförlåtlig synd. Välsigna honom rikligen idag.



en fin bön.. men tänk på att inte använda ordet ska eller skall i bönen, Jesus är inte din slav att beordra som du finner gott, tänk på det.
Mer
13 år 8 månader sedan #323654 av skord
Svar från skord i ämnet Här ber vi
bön: hej gud, du är en rolig prick.


& du ställer till massa problem för dina avbilder som inte verkar förstå sej själva.


utan hellre vill förstå dej.



keep going on god.
Mer
13 år 8 månader sedan #323658 av saara
Svar från saara i ämnet Här ber vi
Magnus, jag vet att Jesus inte är min slav. Vet att jag inte kan befalla honom att göra någonting. Har orkat be så litet på sista tiden så jag har glömt hur man ber effektivt. Önskar få lära mej hur man ber så att det blir resultat.