Kristen pop av Grotesco (Humor godkänd av staten)

Mer
13 år 5 månader sedan #349576 av Potte-Boa Jösse
Vänd er till andra sajter om ni ska tala om sex.

t.ex. www.sex-forum.se/
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 5 månader sedan #349600 av Jocke
Nu tycker jag att vi pratar om relationsproblem här på siten! Om man blandar in sex i vissa frågor, så finns det ofta sakliga grunder för det! Vi gör inga djupdykningar typ den länk du hänvisade till, vad vi pratar om är könens lika värde. Så varför ska vi utesluta dem (kvinnorna) från en process som har varit igång länge, troligen är alla dessa tankar hämtade från -68 rörelsen.

Jag tycker vi ska vara öppna kring dessa frågor och inte begränsa oss till ngn enskild som har problem med att diskutera om dessa frågor. För jag känner att även tjejer är intresserade av dessa frågor! Homosexualitet är upp till var och en! Men är det ngn som trampar gays på foten, så får dem lov att förklara sin ståndpunkt.

Forumsiten för sex var lite väl i häftigaste laget, känner att yttrandefriheten begränsas av ngn som är extra känslig för diskussionsfrågor rörande sex (jag förstår om du är känslig för rykten som inte är sanna pga tillfälliga känslor), men ett råd har jag, ge dig in i debatten isåfall och konstruktivt bemöta våra spörsmål eller andras.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 5 månader sedan #349695 av maktlös

Gäst skrev: Vänd er till andra sajter om ni ska tala om sex.

t.ex. www.sex-forum.se/


Varför ?

Finns ju folk här som skriver om upphittade cyklar och det finns en del som heter "Andliga frågor"...
Mer
13 år 5 månader sedan #349697 av Geta
Mer
13 år 5 månader sedan #350395 av maktlös
Jag misstänker starkt att en forumpost jag lade i denna tråden blivit bortmodererad. Jag tycker INTE om att bli modererad utan att jag får reda på det. Om så är fallet vill jag ha en förklaring.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 5 månader sedan #350443 av Jocke

maktlös skrev: Varför ?

Finns ju folk här som skriver om upphittade cyklar och det finns en del som heter "Andliga frågor"...


Var det denna inlägg? Eller var det en kommentar efter Getas emoticon? Detta inlägg är kvar.
Skrev du ngt på fredag eller lördag?

Vars är världen på väg?