Nano-SIM med talvärde 666

Mer
11 år 10 månader sedan #488822 av Melun
Svar från Melun i ämnet Nano-SIM med talvärde 666
Jag tror ingenting om det. Jag reflekterar bara över vissa fakta i det. Kan hända att nån vill knyta ihop sina ansträngningar en dag. För så dum är jag inte att jag tror att det råkar vara slump. Några roar sig med att leka med det talvärdet så långt som möjligt och jag vet inte vilka de är än.
Mer
11 år 10 månader sedan #488828 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nano-SIM med talvärde 666
Illuminati då eller? Det är inte fakta, det är en tillfällighet som du drar slutsatser utav som "kan" vara verklighet. Men det är det inte.

Om man räknar antalet bokstäver i "Fourth Form Factor" blir det 16 stycken. Jag är född den 16:de. Ordet i mitten har fyra bokstäver och jag är född i April (4:de månaden). Betyder det då att jag kommer vara utvald som människosonen som ska frälsa folket när timmen T är slagen? Nä, det betyder inte ett dugg. Det är en tillfällighet. Och dessa koder och mönster finns överallt. Att se dem är en sak, men se dem som bekreftelse på något bakomliggande utan bevis är paranoja.

Du kan pussla ihop saker på olika sätt och vis och komma fram till vilddjurets tal i allt från mjölkpaket till registreringsskyltar. Men det betyder inget.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 10 månader sedan #488834 av Jesus/magnus
verisign, googla på det?

ezinearticles.com/?Are-Verisign- ... id=4504978

John 8:31-32.
Mer
11 år 10 månader sedan #488837 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nano-SIM med talvärde 666

Issa Jesus skrev: verisign, googla på det?


Varför då?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 10 månader sedan #488839 av Melun
Svar från Melun i ämnet Nano-SIM med talvärde 666

zoegas skrev: Illuminati då eller? Det är inte fakta, det är en tillfällighet som du drar slutsatser utav som "kan" vara verklighet. Men det är det inte.

Om man räknar antalet bokstäver i "Fourth Form Factor" blir det 16 stycken. Jag är född den 16:de. Ordet i mitten har fyra bokstäver och jag är född i April (4:de månaden). Betyder det då att jag kommer vara utvald som människosonen som ska frälsa folket när timmen T är slagen? Nä, det betyder inte ett dugg. Det är en tillfällighet. Och dessa koder och mönster finns överallt. Att se dem är en sak, men se dem som bekreftelse på något bakomliggande utan bevis är paranoja.

Du kan pussla ihop saker på olika sätt och vis och komma fram till vilddjurets tal i allt från mjölkpaket till registreringsskyltar. Men det betyder inget.


Det finns flertalet omständigheter som gör att man nästan måste utesluta slump. Det blir tre stycken F i det ordet och det bildar talet 666.
Mer
11 år 10 månader sedan #488841 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Nano-SIM med talvärde 666
Googla på FFF, så ser ni att det finns massor med organisationer och liknande som kan förkortas FFF. Även First Form Factor och nästkommande generations SIMs: Fifth Form Factor skulle få talvärdet 666 med din definition, så det vimlar av 666! Enligt Uppenbarelseboken så är det en människas tal man ska se upp med, så jag tror man inte ska vara rädd för telefoner utan för någon stark ledargestalt i framtiden.

Prata inte med hat i munnen!