Nano-SIM med talvärde 666

Mer
11 år 10 månader sedan #488994 av Isa-Alise
Jag har bott i New York några år. En dag såg jag en byggnad som hade nummer 666 på Manhattan. Det tyckte jag var chockerande då. Tror det var ett av husen vid Times Square. Jag tyckte att man borde ha hoppat över det numret precis som man hoppar över rum 13 på hotel. Numera är jag inte lika känslig för sådana saker, men i psykosen var allt en kamp på gott och ont och siffror fick stor betydelse.
Mer
11 år 10 månader sedan #489001 av Nissegossen
Om du Googlar på sex, vad hittar du då??

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #489004 av Isa-Alise
:rotfl
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
11 år 10 månader sedan #489007 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Nano-SIM med talvärde 666
Man ska inte veta allt Nisse, ibland är nog kunskapstörsten lite för krävande.

Vars är världen på väg?
Mer
11 år 10 månader sedan #489021 av Nissegossen
:rotfl Ämnet är utforskat för länge sedan! Dessutom har det fått mig ointresserad numera, har nog blivit ett hen och avsexualiserad....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
11 år 10 månader sedan #489024 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Nano-SIM med talvärde 666
själv så har jag blivit "den lille vännen"! Folk uppskattar min kamratliga attityd, men det går nog utöver det sexuella. Men jag önskar av mitt hjärta, att media slutar utnyttja min s.k position för egen bruk på ett egoistiskt vis. Det kanske finns ngn enstaka journalist man kan lita på, men de flesta gillar att plåga en.

Vars är världen på väg?