Hur lät Gud och Jesus på rösten?

Mer
10 år 1 månad sedan #654665 av Jesus/magnus

Isa-Alise skrev: Magnus,

Trosbekännelsen innehåller hemligheterna om Jesus. Jesus är Herre! Halleluja!

:hjärta



hallelujah!
ja! Gud herre Jesus Kristus, är konungarnas konung :)

ring mig!
jag behöver höra från er <3

John 8:31-32.
Mer
10 år 1 månad sedan #654693 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev:
Inte Gud eller Jesus men utomjordingar brukar prata på engelska och ibland även på svenska till mig.

Vad säger utomjordingarna till dig?


Dom har inte bara sagt utan dom har även visat för mig också via - som jag kallar för - projektoröga. Jag kan sitta på kökstolen och stirra på "ingenting" och se en massa saker som om det finns en genomskillnig duk framför mig. Även när jag blundar så kan jag ibland se filmsnuttar.

Har försökt förklara om saken från en annan tråd - "Tid och rum stämmer inte?".

"Alltså, ibland stirrar jag på ”ingenting”! Ungefär som om mitt öga har en projektor och min andra sida inom mig spelar upp små filmsnuttar för mig - typ, genomskinlig filmduk några decimeter framför mig, samtidigt som jag hör röster (hörselhallucinationer) som berättar filmernas story för mig. Ja, att jag helt enkelt ibland ser mina drömmar i vaket tillstånd."

Eller från tråden - "Mindcontroll".

"Eftersom jag inte har haft privata tankar sen våren 1990, ser en spejsad röd boll när jag blundar och genomskinliga skepnader med mera. Så tror jag nästan att jag är involverad i något experiment. Jag har ofta grubblat över mig själv och försökt hitta förklaringar varför det är si och så och vad det kan vara när det gäller mig? Ni som har sett skräck filmen "Terror på Elm Street" med Freddie Krueger vet att han är i andra människors drömmar. För mig är själva idén (att vara i andras drömmar) så som om det är på riktigt mot min vilja att det typ finns "Lady Krueger" och en massa andra "Kreuger" som pratar med/till mig i min värld och jag kanske i andras människors världar om Ni förstår vad jag menar?!"

Sen är det gäller röster från människor så kan det gå till på det sättet att när jag tänker på en människa så är det precis som om jag har hör denne personen ibland. Om det är deras tankar eller om det är när dom pratar eller om det är deras drömmar kan man ju alltid spekulera i.
Mer
10 år 1 månad sedan #654699 av Jesus/magnus
du har mycke telepati, men vänd dig bort från ondska och mörker, finn vägen
tillsammans med Gud Jesus Kristus &lt;3

lyssna in mer på omgivningen t ex din kvinna, fråga och låt dig undervisas
nå Gud Jesus Kristus, genom henne, tala långa samtal med honom7henne.

älskade son, låna mig din hörsel, och få det du behöver &lt;3



____
edit : den som editerat detta inlägg, före nu altså, får ansvara för den ändrade texten.
sök, och ni kommer finna orginal inläggen.
googla på trubaduren, han eller hon, kan hjälpa er &lt;3

/magnus

John 8:31-32.