Sälj era själar till Djävulen

Mer
7 år 8 månader sedan #847426 av Utomjordingen

zoegas skrev:
Det är bäst att vara 26 men jag är 38.

Jocke skrev: Och jag är 54! Fick bara ett "tjenare" av en gammal flamma idag! Det verkar nog helt kört för mig?


Fick världens blick utav en snygg kvinna i kassan på Systembolaget - jag kom av mig och fick gå några extra steg till innan jag kunde packa ner starkölen. Blev ju nästan kär i henne! Det var samma kassörska som ville ha legitimation utav mig för typ ett ½ år sedan.
Mer
7 år 8 månader sedan #847430 av zoegas

Utomjordingen skrev:

zoegas skrev:
Det är bäst att vara 26 men jag är 38.

Jocke skrev: Och jag är 54! Fick bara ett "tjenare" av en gammal flamma idag! Det verkar nog helt kört för mig?


Fick världens blick utav en snygg kvinna i kassan på Systembolaget - jag kom av mig och fick gå några extra steg till innan jag kunde packa ner starkölen. Blev ju nästan kär i henne! Det var samma kassörska som ville ha legitimation utav mig för typ ett ½ år sedan.

Ja det räcker med en blick från vissa för att man ska bete sig konstigt

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 8 månader sedan #847432 av Jocke
Hon kanske ville veta vad du heter? Hon kanske är förtjust i dig? Inte ser du ut som en tjugoåring?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 8 månader sedan #847438 av Utomjordingen
Nä Jocke! Det var inte alls så... för första gången jag träffade henne i kassan så ifrågasatte hon om jag är under 20 år eller över. Dom andra bland personalen kunde bekräfta att jag har varit handlat på Systembolaget under många år.

Jag har inte bara blivit ifrågasatt utav henne i kassan utan även utav andra män som har varit ny anställda på Systembolaget.

Ja, jag kan nog se under 30 år i alla fall om man är mer realistiskt. Min kvinna tycker att alla 40 åringar ser så gamla ut men inte jag som är 40 +.

När jag var 26 år då frågade en busschafför om jag var under eller över 15 år för en halv biljett eller en hel biljett. Det säger väl allt!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 8 månader sedan #847443 av Jocke
Ja, jag slapp ID-kontrollerna efter 25, tror jag? Men var länge borta från bolaget, var väl kanske 43 när jag började om? Men känner mig som knappt en 40-åring? Många blir förvånade när jag nämner min ålder. Kanske det är en fördel att se yngre ut i vissa lägen? Men mest är det väl en nackdel, tror vi har den attityden att ju äldre man ser ut som, desto vuxnare är man, skitsnack! Men varför har utseendet så stor betydelse i vår kultur?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 8 månader sedan #847460 av Nissegossen
Då på den tiden det begav och jag var 21 det var åldern på när man fick köpa ut, Behövde jag inte visa leg på systemet. Bannade mig själv för att inte försökt tidigare. Jag köpte alltså ut på min födelsedag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum