Sälj era själar till Djävulen

Mer
7 år 9 månader sedan #841644 av Inwatto
Nå, nu tror inte jag att man kan sälja sin själ till någon, för man äger inte sin själ, det gör Gud eller ett ombud Han valt. Men, man kan sälja av sin tid till Djävulen och leva i synd. Det är ett val man har. Inget bra alternativ, om du frågar mig.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
7 år 9 månader sedan #841672 av Nissegossen
Ren Skittråd! Jag är inte till salu, vad vara månde!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 9 månader sedan #841675 av Nissegossen
Inwatto och andra, jämför orden soul, sol, sun, son så har du svaret en själ är en stjärna i Universum. Du är värd lika mycket som alla andra på planeten Tellus och den onde räknar stjärnor/själar som ett vapen mot Gud, ge aldrig honom din själ.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #845751 av terrorin

Issa_Jesus skrev: förresten?
är din film klar? har sett fram emot den.
du är en lydig slav till satanica, eller ?
fri genom den friaviljan.
ja det finns frivilja, fråga rubricorn om du inte tror mig.
Rex rulus carpe sola.
J/m


Hej! Själva scenerna är klara så nu har jag börjat spela in ljud. Jag beräknar att filmen ska vara klar i November 2016.

saara skrev: Jag har haft sinneskontakt med satan,upplevt hans ondska mycket påtagligt.
Satan förskapar sig till en ljuset ängel. Jag vill påstå att han har ljugit för dig och han han har vilselett dig genom att först visa sig god mot dig eller låtsas vara god mot dig. Ju längre tid du är med honom desto mera kommer du att få uppleva hans ondska. Satan är bara ute efter att göra dig och alla andra mänskor illa.

Hur länge har du umgåtts med satan?


Satan är en kvinna och jag har haft kontakt med henne i över 10 år.
Om ni inte förstår sättet som Satan arbetar på bör ni ändra er inställning över hennes projekt.


MVH
Terra
Mer
7 år 8 månader sedan #845909 av Jesus/magnus
snart faller valutorna. då ere svårt å både köpa å sälja?

John 8:31-32.
Mer
7 år 8 månader sedan #845916 av Inwatto
terrorin,

Hur mycket pengar får jag av Djävulen för min själ, tror du?

Prata inte med hat i munnen!