Jesus finns inte!

Mer
6 år 1 månad sedan #1035129 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Jesus finns inte!
Hur Jesus såg ut när han var människa, vet jag inte Jocke. Han var nog inte så vacker som många bilder av idag vill påskina.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 1 månad sedan #1035241 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jesus finns inte!
Bevisligen har du både Nya och Gamla testamentet och Recard, du vet inte ett smack om det, desinformation, du har en stjärna där uppe i det blå, det har Jesus också i det ligger både levande och döda, du uttalar om något som du inte vet ett skvatt om. Gör om gör rätt läs på

Himmelriket är inom dig och du kan ha en ständigt pågående samtal, dialog, i huvudet, hur lång är en sols ålder, du kan leva tills din sol slocknar alternativt att du får känna av hettan om du får nedflyttningsplats

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1035242 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jesus finns inte!
Alltså evigt liv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1035249 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Jesus finns inte!
Jag? Jag har inte ens svarat i denna tråd, vad rabblar du om?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1035252 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jesus finns inte!


Ja, vad händer om jag hör lilla My? Alltså gud och jesus är benämnda män det är bevisat, men det är inte bevisat vilken kraft som är den högste ansvarigen för allas liv på jorden och universum.

Vi måste skilja på vad som är människans skapelse och dyrkan! Lilla My är ju påhittad, men ändå en levande väsen då hon symboliserar kvinnors uttryck!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1035255 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Jesus finns inte!
Men om ja ska göra de säger ja som Erik Funk "If god exists he's a bully and a dick". Lyssna på bad religions 1000 låtar mot religion istället, skrivna av en professor i ämnet på New York universitetet, sen kan du komma tillbaka.