Jesus finns inte!

Mer
6 år 1 månad sedan #1035372 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jesus finns inte!
Jesus har uppenbarat sig för mig personligen, det är dagens sanning. Jag bad, efter att ha fått ett tips av ett medium i en bok, innan jag somnade, att få se min andliga vägvisare i drömmen. Då såg jag Jesus i min dröm. Han gick en bit framför mig på en dammig väg. Jag ropade efter honom, att jag ville prata med honom. Då vände han sig halvt om, utan att sluta gå, och sa bara en sak väldigt bestämt: Sluta röka hasch först. Det löftet är inte infriat, jag röker aldrig hasch nuförtiden, men han har aldrig visat sig igen. Jag har även i dröm varit i himlen för att be att min hund skulle komma tillbaka. Det var så ljust, jag såg absolut ingenting men det fanns röster där. De sa ja. Och min hund kom hem efter att ha varit bortsprungen 1 1/2 dygn!
Mer
6 år 1 månad sedan #1035427 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jesus finns inte!

Recard2016 skrev: Jag? Jag har inte ens svarat i denna tråd, vad rabblar du om?


Ursäkta, jag såg något skrivet och jag uppfattade att det var du, naturligtvis ber jag om ursäkt.
Men det jag skrev är giltigt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1035429 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jesus finns inte!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1035430 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jesus finns inte!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1035434 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jesus finns inte!


Ha en bra dag! Nu på väg till jobbet strax!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1035444 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jesus finns inte!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum