Jehovas vittnen

Mer
5 år 5 månader sedan #1109392 av björk
Svar från björk i ämnet Jehovas vittnen
Mina släktingar är oxÅ
Jehovas.
Jag bedrev kontra spionage där utan att jag visste de.

Då andra sidan gå i genmäle med den mostern per moment 22 så i evig evighet så va detta ett bra lyckat koncept.

Lite ironisk komiskt för jag gick in för det in i hissingen utan att jag visste om vad som pågick.

Så effekten var bra.

De har dessutom 2 andra barn som farit långt norrut då då
////jakob
Mer
5 år 5 månader sedan #1109407 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jehovas vittnen
kanske är det vanligt att Jehovas barn börjar med droger? För det gjorde den här killen i min skola också. Han bröt med sina föräldrar, började ta droger och for till sist till Norge för att jobba på platform. Han ville inte ha med Jehovas att göra.
Mer
5 år 5 månader sedan #1109428 av björk
Svar från björk i ämnet Jehovas vittnen
Han hette Peter men kallades peppe. De trodde de ägde Hässleholm och körde runt
med en terrie kamouflage
jeep. Han stannade i familjen.
De hade den vederstyggliga efter mälet i accenten.
Han peppe bad sin mamma smörja in hen med solkräm under foten vad kallas de nu
fot sulan?

Jag pallar inte å ha ngt å göra med dom iaf.
Mer
5 år 5 månader sedan #1109443 av Richard
Svar från Richard i ämnet Jehovas vittnen

memphis skrev: kanske är det vanligt att Jehovas barn börjar med droger? För det gjorde den här killen i min skola också. Han bröt med sina föräldrar, började ta droger och for till sist till Norge för att jobba på platform. Han ville inte ha med Jehovas att göra.

Jag tror inte de har något mer moraliskt än vi andra sekulära kristna, muslimer, ateister, buddhister, agnostiker, m.m. mot droger. Förutom min kompis som dog, så känner jag en Jehovas Vittne på min dagliga sysselsättning som också missbrukat droger. Min kompis använde inte ens sprutor... Han var kunnig inom kemi o medicin, han var en bodybuildare, men han fick ändå i sig för mycket opioider...
Mer
5 år 5 månader sedan #1109531 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jehovas vittnen
En gång har kompisen gjort en sak. Vi skulle ha korv o han letade efter ett märke utan blod i. Är det blod i korv? I alla märken? En äldre man, ringde på min dörr två gånger o vi har portkod. Vi pratade lite kort och jag fick ett flygblad. Kollade och det stod JW på det. Då som först fattade jag.
Mer
5 år 5 månader sedan #1109538 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jehovas vittnen
Två kvinnor från Jehovas (antagligen) var här vid min ytterdörr när jag kom hem från en promenad. Det var inte svårt att bli av med dem. Jag sa bara "tack så mycket men nej tack". De gick då.