Jag har en ande i mitt hem.

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1138445 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag har en ande i mitt hem.
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:...Ll4CrEkSrWYPHrmjtMaX

Jag skulle själv vilja ha en vägvisare inombords, speciellt vid stressiga situationer! Elementära saker borde jag klara med ngn som visar vägen, men just nu verkar det som att jag bara har teoretiskt rådgivning?

Men det gäller att kunna sila de tusentals intryck man har varje dag, de flesta har tomt innehåll, men får säkert ngn mening för ngn annan? Känns som när ngt extra vill göra avtryck i min hjärna, så spolas det bort kvickare än ögat hinner uppfatta! Men finns det levande döda människor, sk zombies i verkligheten?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 1 månad sedan #1138453 av Amandara
Jag levde med en skyddsängel i 10 år. När jag fick rätt antipsykotika försvann den. Den var tryggheten för mig. Genom svåra år. Men nu saknar jag den absolut inte.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1138609 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag har en ande i mitt hem.


Jag känner av en slags noja, att allting utspelar sig framför teven på vilken kanal man än befinner sig!
Hör ngt, men har inte kunnat definiera om dem tillhör det religiösa skranket.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 1 månad sedan #1138652 av Nissegossen
Jag hade ju publik de satt i min gamla soffa, både ung och gammal, en kvinna satt och stickade, men ingen fara de som kommer hit säger att jag trivs här. En granne jag umgicks med här har sagt att hon har något i sin egen lägenhet som vill stoppa henne från att bo där. Jag kan bara säga att gå in där ryggar jag för redan innan jag går in där det är som om att det har hänt hemska saker där som jag märker av direkt. Hon har också sagt att hon trivs i min lägenhet och hon har frågat mig om jag vet någon som kan driva ut den ande som är där.

Vad säga? jag sade ta dit en Katolsk präst som driver bort det som är där.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1138744 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag har en ande i mitt hem.

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1138769 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag har en ande i mitt hem.


Man borde välja förstånd framför att vara en buse, men livet är inte så enkelt! Rent sociologiskt så är den sociala sfären den viktigaste mognadsprocessen.

Vars är världen på väg?