Jesus skulle gå i Pridetåget

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1180417 av Zoidar
Bråk är inte trevligt, men uppskattar att det är högt till tak här. De flesta forum modererar så mycket att knappt blir något kvar.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 8 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1180419 av Cosmos

Amandara skrev: Alla som inte är trivselfashister gärna med kristen framtoning...är troll.....är det så? Vi blir väldigt få kvar på viska om alla är troll. Nisse och Geta är de enda som får vara busar...är det så?

Vi "trivselfascister" kanske vill diskutera om det som ligger oss varmt om hjärtat. Kampen mot schizofreni t ex. Ursäkta att vi finns. Tänk vilket trevligt forum det skulle bli utan Nissegossen, zoidar, Geta m fl. Verkligen något ni kan sitta och hata tillsammans över.

Amandara:

Du har själv yppat att du kan säga vad som helst under anonymitet. Inte så mycket bättre då än man gör på s k hatsajter. Beklagar.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180423 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jesus skulle gå i Pridetåget
Det verkar vara svårt att fatta vad olika kön ska vara bra för, nämligen för att kunna föröka sig. Kön är inte till för att gå i Prideparader.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180428 av Cosmos
Jag har aldrig gått i Pridetåget men däremot har jag besökt Prideparken för att se artister och gå på olika begivenheter. Men jag har slutat med detta eftersom det hela blev allt mer sexualiserat och kommersialiserat. Jag menar, på vilket sätt ökar förståelsen för HBTQ-personer när det bygger på detta? Det var naket, det fanns runkbås och jag vet inte vad. Jag är kanske gammal men jag tycker inte sådant främjar den så en gång kamplystna gayrörelsen som kämpade för ett existensberättigande. Frigörelseveckan hette det då.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180429 av Drummer
Jag vill aldrig gå i Pridetåg för det intresserar mig inte men jag accepterar det.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180430 av Zoidar
Jag har annat att bekymra mig över. Bryr mig inte så mycket.

Anchored in Christ ✟